יצירה של הצייר לאו ריי (צילום: יח"צ)
יצירה של הצייר לאו ריי (צילום: יח"צ)

תערוכה על יחסי אדם ובעלי חיים במוזיאון חיפה

התערוכה "פרא/אדם וחיות אחרות" שתוצג במוזיאון חיפה מזמינה את המבקרים להתבונן ביחסים עם החיות וברגשות שהם מעוררים כמו סקרנות, משיכה, חיבה, חמלה ורתיעה. בתערוכה גם מוצבות עמדות התנסות של יצירה ומשחק

פורסם בתאריך: 2.7.18 11:54

תערוכה חדשה לכל המשפחה – "פרא/אדם וחיות אחרות" – אשר עוסקת ביחסים בין בני אדם לבעלי חיים תיפתח ביום שבת במוזיאון חיפה לאמנות. התערוכה מזמינה את המבקרים להתבונן ביחסי האדם עם הטבע דרך מפגש עם יצירות אמנות עכשוויות שמעמידות בעלי חיים במרכזן. היצירות מעוררות שאלות הנוגעות לטבע הפראי של החיות, לנקודות המפגש בין בעלי חיים לבני אדם ולרגשות השונים שהמפגש עם חיות מעורר – סקרנות, משיכה, חיבה, חמלה, רתיעה ופחד. התערוכה מתכוונת להצביע על האופן שבו יחסם של בני אדם לבעלי חיים מאיר את האנושיות כיום.

בתערוכה מוצגות עבודות שחלקן נוצרו במיוחד עבורה. האמנים המשתתפים הם עפרה אייל, יובל אצילי, ענת בצר, יונתן גולד, שירה גלזרמן, מירב גרול, ג'ים דיין, אצ'י ורנר נירי, נורית ירדן, אליה כהן, עדי נחשון, גיא ניסנהויז, חנה סהר, לאו ריי, יובל שאול, מיכל שמיר ויוכי שרם. חלל התערוכה מעוצב כמעין שמורת טבע, שבמרכזה שביל הליכה בנוי עץ שעליו צועדים המבקרים, ויצירות האמנות מתפקדות כמעין בעלי חיים בתוך מתחם של טבע, כאשר בכוונתם של אוצרי התערוכה ליצור דינמיקה אשר דומה לזו הקיימת בין הפראי למתורבת.

 

 

בתערוכה מוצבות עמדות התנסות, יצירה ומשחק והיא מזמנת שפע של פעילויות למבקרים, ובהן עבודה בשולחנות אור, משחקים בלוחות מגנטיים, ציור חיות ויצורי כלאיים ופינת קריאה. לרשות המבקרים יעמדו מדריכים מצוות המוזיאון.

במהלך חופשת הקיץ תהיה התערוכה פתוחה לקהל בימי חמישי בשעות 19:00-16:00 ובימי שבת בשעות 14:00-10:00.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר