צילום מתוך התערוכה "חיפה פוסט" (צילום: סיגלית כהן סלומון)
צילום מתוך התערוכה "חיפה פוסט" (צילום: סיגלית כהן סלומון)

תערוכת צילומים של חיפה תיפתח במוזיאון העיר

התערוכה מורכבת מתמונות שהתקבלו במהלך פרויקט האינסטגרם "חיפה פוסט", כשהן מוצגות ביחד עם גלויות היסטוריות של העיר ויוצרות רצף כרונולוגי. המבקרים יוכלו להתנסות בעצמם בצילום בחלקים האינטראקטיביים של התערוכה

פורסם בתאריך: 4.9.18 10:36

תערוכה אינטראקטיבית שמציגה את פרויקט האינסטגרם "חיפה פוסט" תיפתח במוזיאון העיר חיפה ביום חמישי. הפרויקט הזמין צלמים חובבים ומקצועיים לצלם את חיפה ואת אתריה באמצעות אפליקציית האינסטגרם. כ-5,000 צילומים השתתפו במיזם, ומהם נבחרו 60 צילומים לתערוכה. נוסף על הצילומים מוצגות בתערוכה עוד 50 גלויות של העיר – מתחילת המאה ה-20 ועד שנות ה-80 – שיוצרות ביחד מבט היסטורי-עדכני של העיר.

 

 

במוזיאון העיר מצוי אוסף ירמיהו ושושנה רימון שמכיל 2,000 גלויות של חיפה החל מהמאה ה-19. הגלויות מתעדות מקומות חשובים בעיר ונקודות מבט מוכרות עליה, ובהם הגנים הבהאיים, הכרמל, חוף הים והשכונות הוותיקות. תמונות האינסטגרם מוצגות כהמשך כרונולוגי לגלויות אלה ומראות גם הן את האתרים הבולטים בעיר דרך מסנני צילום שונים. הרצף שנוצר בתערוכה מוכיח שהמדיום אמנם השתנה ושהצילומים העכשוויות מבוצעים באמצעות הסמארטפון, אך נקודות הצילום האייקוניות נותרו אטרקטיביות וכעת כל העולם יכול לחזות בהן.

התערוכה מזמינה את הצופים לקחת חלק פעיל דרך מיצבים צבעוניים ומעוררי חושים שמותאמים לצילומי אינסטגרם. בתערוכה שני חללים שבהם הקהל יכול להתנסות בצילום דרך פילטרים ולהשתמש בתאורות מיוחדות.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר