גדי מרגלית. יאשר את הבקשה? (צילום: עופר וקנין)
גדי מרגלית. יאשר את הבקשה? (צילום: עופר וקנין)

הפועל לעירייה: העבירו את כל מחלקת הנוער לקריית הספורט

בגלל צפי לחיסכון של כחצי מיליון שקל ביקשו אמיר הברפלד ונסים ביליה ממנכ”ל עיריית חיפה גדי מרגלית להעביר את כל הפעילות של מחלקת הנוער של הפועל חיפה לקריית הספורט החדשה

פורסם בתאריך: 14.10.18 08:08

אמיר הברפלד, נציג הבעלים של הפועל חיפה, ונסים ביליה, שותפו לניהול מחלקת הנוער של המועדון, נפגשו עם מנכ”ל עיריית חיפה גדי מרגלית וביקשו ממנו שיאשר להעביר את כל הפעילות של המחלקה לקריית הספורט החדשה בקרית חיים, ובכך למעשה להביא לסגירת מתחם האימונים הישן בקריה לאחר עשרות שנים.

הברפלד וביליה הגיעו למסקנה כי עלות ההפעלה של המתחם הישן מסתכמת ביותר ממיליון שקל בשנה – סכום שלא מצדיק את ההשקעה בו. הפועל מקבלת יחידות אימון בקרית הספורט החדשה בחינם עבור קבוצות הנוער והנערים של המועדון, ובבקשתם ממרגלית להעביר למקום את כל קבוצות המחלקה הם הבהירו כי הדבר יתבצע בתשלום מלא. בחישוב שערכו השניים התברר כי העברת פעילותה של המחלקה לקריית הספורט תוביל לחיסכון של יותר מחצי מיליון שקל בשנה, שכוללים בעיקר תשלומי ארנונה ומים.

 

 

בינתיים מתחם קרית חיים לא אושר בביקורת של משרד הכלכלה, וחלק מקבוצות המחלקה נאלצות לחפש מגרש חלופי או להחליף ביתיות עם יריבותיהן כדי לקיים את משחקיהן.

הפרסום כאן על העימות בין המועדון לעירייה, שאישרה את פתיחתו של בית ספר לכדורגל של מ.ס רובי חיפה, גרם להקפאתה של היוזמה, אך גורמים בעירייה מציינים היא לא ירדה מהפרק באופן סופי.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר