ח"כ יעל כהן פארן בסיור סביב חוות המיכלים באלרואי
ח"כ יעל כהן פארן בסיור סביב חוות המיכלים באלרואי

"אם שריפה כזאת היתה פורצת באלרואי, היו נפגעים"

כך טוענת ח"כית יעל כהן פארן שסיירה בחוות מיכלי הדלק באלרואי שבקרית טבעון, בהתייחסה לשריפה שפרצה לפני כשלושה חודשים בבתי הזיקוק

פורסם בתאריך: 28.3.17 19:28

אתמול (שני) סיירה ח"כ יעל כהן פארן (המחנה הציוני) בסביבת חוות מיכלי הדלק באלרואי בקרית טבעון, לאחר שהוזמנה על ידי קבוצת תושבים המובילה מאבק להוצאת המיכלים מהיישוב. כהן פארן נפגשה עם ארבעה מחברי האופוזיציה במליאת המועצה המקומית – נאוה סבר, שרה גרינצוויג, יהודה אסור וחנן זיסו – ושמעה מהם טענות על הסיכון שבמיקומם של המיכלים.

כהן פארן: "יש להפיק לקחים בעקבות השריפה במיכל הדלק בבתי הזיקוק. אם שריפה כזאת היתה פורצת במיכל דלק באלרואי, יש חשש שהיו נפגעים בגלל הקרבה לבתי תושבים". כהן פארן, שנפגשה לפני הסיור עם ראש המועצה המקומית דוד אריאלי, הוסיפה כי תפעל להבטחת בטיחותם של תושבי הקריה. כפי שדווח ב"רצוי ומצוי" לפני כשבועיים, למהלך לפינוי חוות המיכלים אל מתחם קרקעות הצפון הסמוך לבתי הזיקוק עדיין לא נמצאו מקורות תקציביים.

יצוין כי כשלושה שבועות לאחר השריפה בבתי הזיקוק התקיים בחוות המיכלים סיור מקצועי לחברי מליאת המועצה בהשתתפות בכירי תש"ן, ובמהלכו אמר מנכ"ל החברה רפי טטרקה כי החווה היא מקום בטיחותי, הן בהיבט של זיהום האוויר והן מבחינת מוגנות המקום מפני שריפות. לפי דוח של המשרד להגנת הסביבה, בשנת 2015 פלטה החווה 12,984 ק"ג של חומרים אורגנים נדיפים, אך לטענת תש"ן הפליטות מהחווה נמוכות בהיקפן השנתי מההיקף השנתי של פליטות מכלי רכב ביישוב, וברמה היומית הפליטות מהחווה הן נמוכות ביותר.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר