בית הספר המגינים
בית הספר המגינים

הורים מוחים על סגירת צהרון בהתראה של שבועיים

הורי הילדים בצהרון שיבולת בקרית חיים קיבלו הודעה שהצהרון ייסגר ב-29 בנובמבר ושעליהם למצוא פתרון בעצמם. אב לילדה בצהרון: "יש ראש עיר חדשה שהבטיחה תודעת שירות גבוהה, אז אנחנו מחכים"

פורסם בתאריך: 22.11.18 08:19

עיריית חיפה הודיעה להורי הילדים בצהרון שיבולת בקרית חיים שהיא מתכוונת לסגור אותו ב-29 בנובמבר מכיוון שיש בו עשרה ילדים בלבד. הצהרון, שהילדים לומדים בו מתחילת שנת הלימודים, ממוקם בבית הספר המגינים.

למרות ההתראה הקצרה על הודעת הסגירה מטילה העירייה את האחריות למציאת אלטרנטיבה על ההורים ואינה דואגת לפתרונות חלופיים. לדבריהם של הורים לילדים בצהרון, כל ניסיונותיהם לדבר עם הגורמים הממונים במערכת החינוך העירונית לא צלחו, ועכשיו הם מתמודדים עם בעיה קשה.

זיו פישמן, אב לילדה בצהרון: "זה נפל עלינו כרעם ביום בהיר. פתאום הגיע מכתב שמודיע לנו שסוגרים את הצהרון בלי להציע פתרון. מה אמורות המשפחות לעשות עכשיו אם שני ההורים עובדים עד השעות המאוחרות – לא ללכת לעבודה? למה פותחים צהרון אם לא כדי לעזור להורים? כשרשמנו את הילדים בתחילת השנה לא אמרו לנו שהוא ייסגר, להיפך – ביקשו שנירשם כמה שיותר מוקדם כדי שיראו אם יש מספיק ילדים לפתיחת צהרון, וזה מה שעשינו".

 

 

האם מישהו הזכיר במהלך שלושת החודשים שעברו מאז ההרשמה שהצהרון נמצא בסכנת סגירה?

"לא. אם הם חשבו שאין מספיק ילדים למה הם פתחו את הצהרון מלכתחילה? היינו מנסים למצוא פתרונות אחרים. עכשיו נותנים לנו שבועיים ואומרים 'יש לכם בעיה – תתארגנו'. האם זה נחשב לשירות שרשות מקומית נותנת לתושביה? יש עכשיו ראש עיר חדשה – עינת קליש רותם – שהצהירה שהיא מביאה עמה רוח חדשה לעירייה ותודעת שירות גבוהה, אז אנחנו מחכים. למעשה אין לנו הרבה זמן לחכות כי הצהרון ייסגר כבר בסוף השבוע הבא".

תגובתה של עיריית חיפה תובא לכשתתקבל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר