מתחם האימונים בקרית חיים. השחקנים ייאלצו להתאמן שם עוד עשרה ימים (צילום: קובי פאר)
מתחם האימונים בקרית חיים. השחקנים ייאלצו להתאמן שם עוד עשרה ימים (צילום: קובי פאר)

“אנחנו חוששים להתאמן במגרש הזה ופוחדים להיפצע”

בעקבות השזרוע בקריית הספורט עברה הפועל חיפה להתאמן במגרש האימונים הישן בקרית חיים. בקבוצה חוששים שההכנות לדרבי ייפגעו. וגם: יש מי שמוכן להתאמן בלי לקבל שכר

פורסם בתאריך: 25.11.18 08:02

שחקנים בהפועל חיפה חוששים לבריאותם וטוענים שהם מועדים לפציעות בגלל שאימוני הקבוצה נערכים כעת במגרש האימונים הישן במתחם קרית חיים מכיוון שהמגרשים בקריית הספורט החדשה עוברים שזרוע. “המגרש לא מתאים לאימונים”, אמר ל”כלבו” שחקן בקבוצה, “הוא נראה כמו דיר חזירים. אני חושש להתאמן במגרש הזה, ואני לא לבד – כל השחקנים חוששים. אנחנו פוחדים להיפצע. זה פשוט לא רציני לתת לנו להתאמן במקום הזה”.

מאז שקבוצת אנשי העסקים בראשותו של הקבלן נסים ביליה עזבה את מחלקת הנוער, מורגש חסרונה בין השאר בטיפול במתחם הישן בקרית חיים. פעולות השזרוע צפויות להימשך עוד עשרה ימים, ובקבוצה הבוגרת חוששים שהאימונים במתחם יפגעו בהכנות לדרבי שייערך מיד לאחר הפגרה.

הפרסום כאן על המחנאות בחדר ההלבשה בין השחקנים הוותיקים לשחקנים החדשים והשחקנים הצעירים החמיר את המתיחות, והקרע מורגש היטב באימונים. “המצב בחדר ההלבשה הוא לא טוב, ואין ספק שהוא יפגע בנו”, הוסיף השחקן.

 

 

שוערה השלישי של הפועל טל הדר מתאמן כבר ארבעה חודשים ללא שכר לאחר שחוזהו לא הופקד ברשות לבקרת התקציבים. הדר שיחק בעונה שעברה בהפועל עפולה והחזיק בחוזה לשנתיים נוספות. בהמלצתם של גורמים מקצועיים בהפועל הוא ויתר על חוזהו בעפולה והצטרף לאדומים.

מקורב לשוער: “כל הכבוד לילד. הוא היה יכול להמשיך בעפולה או לשחק בקבוצה אחרת, אבל במצב שנוצר הוא מעדיף להתאמן בהפועל כדי להשתפר לשנים הבאות”.

 

טל הדר. ארבעה חודשים ללא משכורת (צילום: הפועל חיפה האתר הרשמי)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר