אוניברסיטת חיפה
אוניברסיטת חיפה

האוניברסיטה מציעה: תואר ראשון בשנתיים וחצי

אוניברסיטת חיפה מאפשרת להירשם ללימודים בסמסטר האביב שיתחיל בחודש פברואר ולסיים את התואר הראשון תוך שנתיים וחצי במקום תוך שלוש שנים, ביחד עם הסטודנטים שהתחילו ללמוד בחודש אוקטובר

פורסם בתאריך: 24.11.18 18:17

אוניברסיטת חיפה מאפשרת למי שעבר את הבחינות הפסיכומטריות להירשם ללימודים בסמסטר האביב שיתחיל בחודש פברואר, ולסיים את התואר הראשון תוך שנתיים וחצי במקום תוך שלוש שנים, ביחד עם הסטודנטים שהתחילו כבר ללמוד בחודש אוקטובר. התנאי היחיד לקבלת ההטבה הוא סיום לימודים בשישה סמסטרים רצופים, ובכלל זה סמסטר קיץ.

התחלת הלימודים בחודש פברואר גם חוסכת לסטודנטים החדשים את ההמתנה של תשעה חודשים עד לתחילת שנת הלימודים הבאה, שתיפתח בחודש אוקטובר 2019.

 

 

מלבד הרווח בזמן מציעה האוניברסיטה לנרשמים ללימודים בסמסטר האביב גם תגמול כספי באמצעות מלגות. לפי הקריטריונים ניתן לקבל מלגות בהתאם לציון הפסיכומטרי, כשהמינימום הנדרש הוא 600 ובהתאם לחוג הנבחר. המלגות הן בשיעור של 35 אחוז או של 50 אחוז משכר הלימוד המלא העומד כיום על 10,207 שקל. החוגים שבהם יקנה ציון 600 מלגה בשיעור של 35 אחוז וציון של 625 יעניק מלגה של 50 אחוז הם: אמנות יצירה, ארכיאולוגיה, לימודי המזרח התיכון והאסלאם, היסטוריה של עם ישראל, לימודי ישראל דו חוגי, מחשבת ישראל, מוזיקה, מקרא, ספרות עברית והשוואתית ותיאטרון – כולם בפקולטה למדעי הרוח. בשאר החוגים הציון לו זקוקים הסטודנטים לקבלת מלגה הוא גבוה יותר. הרף המינימלי לקבלת מלגה בשיעור של 35 אחוז הוא ציון של 680 בחוג מערכות מידע בפקולטה למדעי החברה, והרף המינימלי לקבלת 50 אחוז מלגה הוא ציון של 696 בחוגים למידה הוראה והדרכה, מנהיגות ומדינות בחינוך בפקולטה לחינוך ותקשורת בפקולטה למדעי החברה.

רקטור האוניברסיטה פרופ' גוסטבו מש: "המטרה המרכזית של המסלול החדש היא לאפשר לסטודנטים שמעוניינים בכך לחסוך שנת לימודים בלי להתפשר על המצוינות האקדמית שלנו".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר