ניר ענבי. “מאחל לנו עוד שנים רבות במחיצתך”
ניר ענבי. “מאחל לנו עוד שנים רבות במחיצתך”

החששות גוברים: ענבי שלח מכתב תמיכה לשחר

באגודת מכבי חיפה מתגברים החששות שיעקב שחר ימכור את מועדון הכדורגל, ויו”ר האגודה ניר ענבי פרסם מכתב תמיכה שהוא שלח לשחר

פורסם בתאריך: 3.1.19 16:53

שלושה שבועות לאחר הפרסום ב”כלבו – חיפה והצפון” על החששות הכבדים בקרב בכירים באגודת מכבי חיפה מכך שנשיא מועדון הכדורגל יעקב שחר יחפש רוכש ויעזוב את מכבי, הוציא השבוע יו”ר האגודה ניר ענבי הודעת תמיכה בשחר.

למרות שדובר מכבי דודו בזק ומנכ”ל האגודה רועי שווץ הכחישו כי שחר החל בחיפושים אחר רוכש, נראה שענבי קורא היטב את המפה. מצבה המקצועי הקשה של הקבוצה הבוגרת בשנים האחרונות, הכספים הרבים ששחר משקיע מדי שנה והמחאה ההולכת ומתרחבת של הקהל נגד הנשיא הביאו את ענבי, שיודע כי לפי החוזה בין שחר לאגודה יכול הנשיא לעשות ככל העולה על רוחו עם המועדון, לפרסם הודעת תמיכה בו.

 

 

“לנוכח ההתרחשויות האחרונות מצאתי לנכון כיו”ר הוועד המנהל של אגודת מכבי חיפה, בשמי ובשם חברי הוועד, לחזק את ידיך ואת פועלך למען קבוצתנו האהודה מכבי חיפה”, כתב ענבי, “אתה אדם יקר ותרומתך למחלקות הילדים והנוער, לקבוצת הבוגרים ולעיר חיפה לא תסולא בפז. בספורט יש תקופות טובות יותר וטובות פחות, וברור לכולנו כי מועדון הכדורגל בראשותך ובניהולך יידע להרים ראשו בגאווה וישוב אל דרך המלך. ברצוני לאחל לנו עוד שנים רבות במחיצתך בהצעדת מכבי חיפה קדימה ובכל הכוח”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חבר של זהבי

    ענבי לך ולשחר כיום יש הרבה במשותף
    שניכם לא עושים כלום ושום דבר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר