יעקב שחר. כמה עוד אפשר לסבול? (צילום: שרון בוקוב)
יעקב שחר. כמה עוד אפשר לסבול? (צילום: שרון בוקוב)

חשש באגודת מכבי חיפה: שחר ימכור את המועדון

באגודת מכבי חיפה שורר חשש כי נשיא מועדון הכדורגל יעקב שחר מיואש מהמצב שאליו נקלעה קבוצתו וכי הוא החל לפעול למציאת רוכש שיקנה את המועדון

פורסם בתאריך: 12.12.18 17:04

גורמים באגודת מכבי חיפה חוששים כי נשיא מועדון הכדורגל יעקב שחר נמצא על סף ייאוש ממצבה של קבוצתו וכי הוא החל לפעול למציאת רוכש שיקנה את המועדון.

“שחר כבר עשה הכל במהלך השנים האחרונות”, אמר ל”כלבו” גורם בכיר בהנהלת האגודה, “הוא הוציא מיליוני שקלים מכיסו, החליף שחקנים ומאמנים וצירף מנהלים מקצועיים, ונראה כי הוא מיצה את כל האפשרויות להחזיר את הקבוצה לצמרת של הכדורגל הישראלי, אבל שום דבר לא עוזר. אנחנו יודעים שדברים מתרחשים מתחת לפני השטח, ואם שחר ימצא מישהו שיסכים להפעיל את המועדון לתקופה ארוכת טווח בתקציב גבוה, הוא יעביר אותו אליו, אפילו תמורת סכומי כסף לא גדולים”.

מועדון הכדורגל של מכבי הועבר לשחר לפני 25 שנה, ולפי ההסכם בינו לבין האגודה, בחלוף 20 שנה הוא רשאי לעשות איתו ככל העולה על רוחו, כולל מכירתו. משמעות הדבר היא שמבחינה חוזית אין בידיה של האגודה כלים למנוע משחר להעביר את הקבוצה לאדם או לגוף אחרים.

 

 

“במצב הקשה שבו היה שרוי המועדון לפני ששחר רכש אותו, ההערכות היו שאנחנו צועדים לקראת פירוק”, אמר הגורם באגודה, “אם לא שחר, אין ספק שהמועדון לא היה קיים כיום או שהקבוצה היתה מדשדשת אי שם בליגות הנמוכות. בזכותו הפכה מכבי לאחד מהמועדונים הגדולים בארץ, ולא נותר לנו אלא לקוות שגם אם הוא יעביר את הקבוצה זה יהיה לידיים בטוחות”.

באגודה עוקבים בדאגה אחר מצבה של הקבוצה ומקווים ששחר יישאר. בינתיים הנשיא משדר עסקים כרגיל ולא מרפה משאיפותיו להצעיד את מכבי לימים טובים יותר, אבל ההישגים הדלים בשנים האחרונות, מחאת הקהל והתחלופה הסיטונאית של שחקנים ומאמנים – ובעיקר העזיבה של אלי גוטמן – הובילו את שחר להרהר ברצינות על מכירתו של המועדון.

דובר מכבי חיפה דודו בזק מסר בתגובה: "לא היו דברים מעולם".

 

אז מה דעתכם בנושא?

 

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הלואי שילך תלמדו להעריך אדם שתרם מאות מיליונים
    בלעדיו תרדו ליגה.

  2. ערן

    הגיע הזמן לשינוי ..יבוא משהו ישנה קצת את המועדון אין בכלל מה לחשוש יש 30000 איש שימלאו את האיצטדיון אם רק יהיו שחקנים מהמובילים בכדורגל.
    שחר לא עשה את ההתאמות מאז נכנס גולדהמר ואלונה ברקת הוא לא במשחק

  3. א

    מטומטמים כל בוקר שאתם קמים תגידו תודה לאיש הענק הזה בלעדיו אין קבוצה

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הוא עשה המון ותמיד ייזכר כמי ששם את הקבוצה על מפת האליפויות הסיטונאיות ולצ'מפיונז, אבל במקומות עבודה תמיד חודשים שזה שאין לו תחליף יעזוב ואז הוא עוזב ואחרי שנתיים לא זוכרים את השם שלו בכלל.

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כן היו דברים מעולם,בקרוב השמועות נהיות מציאות משפחת קז כופה עליו למכור ולכן הביאו מנכל מטעמם שיפעל בנושא

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר