הרצאה על הבר (צילום: ד"ר דותן אילסר)
הרצאה על הבר (צילום: ד"ר דותן אילסר)

הדוקטורנטים של אוניברסיטת חיפה מעבירים הרצאות על הבר

במסגרת מיזם שנועד להנגיש את האקדמיה לקהילה מעבירים דוקטורנטים מצטיינים מאוניברסיטת חיפה הרצאות בנושא המחקר שלהם. נבחרת המרצים מורכבת מדוקטורנטים מצטיינים לקראת סיום התואר ובשלבים האחרונים של המחקר

פורסם בתאריך: 15.1.19 10:47

נבחרת הדוקטורנטים של אוניברסיטת חיפה החלה השבוע בסבב הרצאות נוסף על הבר המיועדות לציבור הרחב. הסבב הקודם התקיים בתחילת הסמסטר בחודש אוקטובר.

את ההרצאה הראשונה בנושא "הקשר בין נמלים, מחשבים והמוח" העבירה הסטודנטית אור רבני ומתקיימות בפאב הנולה סוקס בנוה שאנן; היום (שלישי) בשעה 20:30 תרצה נור גבעון בנג'יו בפאב המעונות באוניברסיטה על "הטיות בתפישת מרחק בחרדה חברתית"; וביום חמישי תעביר שירה שקדי בקפה הפינה ברחוב מסדה בהדר הרצאה שכותרתה היא "יש לב מתחת לגלימה? לחשוב ולא להרגיש".

מיזם ההרצאות נועד להנגיש את האקדמיה לקהילה, ונבחרת המרצים מורכבת מדוקטורנטים מצטיינים לקראת סיום התואר ובשלבים האחרונים של המחקר שאותו הם יכולים להציג על במה בפני הקהל הרחב.

 

 

פרופ' מיכל בירון מהפקולטה לניהול באוניברסיטת חיפה, האחראית האקדמית על הדוקטורנטים: "פורום המרצים הוקם בשנה שעברה בתמיכתם של נשיא האוניברסיטה פרופ' רון רובין והרקטור פרופ' גוסטבו מש. הפורום מאפשר לסטודנטים גם להתפתח מבחינה אקדמית וגם לקבל במה להתפתח לתוך המקצוע. שילוב של אקדמיה ושטח הוא מטרת על אחת, והמטרה השנייה היא להוות מוקד לפעילויות כאלה ואחרות עבור קהילת הסטודנטים לתארים מתקדמים באוניברסיטה. המיזמים הם פרויקטים שנוצרים ביחד עם הסטודנטים ועבורם".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ד"ר אלכס גולוד

    שלום רב
    מאז ומתמיד חיפה היא עיר של תעשייה
    לא נוכל להפוך את חיפה לתל אביב.
    אף מילה בנושא. אין כל התייחסות לכך שהתעשייה דועכת
    והתוצאות הגירה שלילית.
    ועיתון כלבו אין בו מקום לדיון מה ניתן לעשות כדי לעצור את השקיעה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר