אליסון דוס סנטוס. תזמון מפתיע (צילום: צלמוס)
אליסון דוס סנטוס. תזמון מפתיע (צילום: צלמוס)

הפציעה המוזרה של דוס סנטוס

זמן קצר לאחר שהבין שהוא צפוי לקבל הודעת שחרור דיווח הבלם אליסון דוס סנטוס על כאבי גב חזקים. בדיקות שעבר לא גילו ממצאים שיאששו את טענותיו

פורסם בתאריך: 4.2.19 07:11

הבלם הברזילאי של מכבי חיפה אליסון דוס סנטוס לא מתאמן מאז סוף השבוע שעבר, ובקבוצה בודקים את הסיבה לכאבי הגב שעליהם הוא מתלונן ושהחלו זמן קצר לאחר שהשחקן הבין כי הוא צפוי לקבל הודעת על שחרורו.

דוס סנטוס הודיע לצוות המקצועי של מכבי כי הוא סובל מכאבי גב חזקים, אך בבדיקות שעבר לא התגלה כל ממצא שמאשש את טענותיו. עם זאת הוחלט לאפשר לו לנוח, והוא עובר טיפולים פיזיותרפיים למרות שבצוות הרפואי אומרים שהוא יכול להתאמן.

המאמן מרקו בלבול לא בונה על דוס סנטוס וכבר הודיע לו כי הוא רשאי לחפש קבוצה אחרת. מאמן בני סכנין עמיר תורג’מן רצה לצרף את הבלם לקבוצתו, אך שכרו הגבוה ויכולתו החלשה במשחקיו האחרונים במכבי הובילו לכך שסכנין ויתרה על האפשרות להחתימו. כעת, כשהוא לא מתאמן וכשחלון ההעברות עומד להיסגר, נראה שמכבי תיתקע עם דוס סנטוס והוא יישאר בקבוצה עד סוף העונה.

 

 

במקביל לצירופם של ירדן שועה מבני יהודה, מקסים פלקושצ’נקו מהפועל חיפה והקשר הצ’יליאני מנואל איטורה בן ה־34 שפתח את העונה בויאריאל הספרדית, וחזרתו של מוחמד אבו פאני מחצי עונה של השאלה להפועל חדרה, שחררה מכבי את אופיר מזרחי למכבי פתח תקוה ואת שלומי אזולאי להפועל חיפה. כעת מנסים בקבוצה להשתחרר גם מחוזהו של רועי קהת, אבל הקשר מסרב לעזוב את המועדון ושכרו הגבוה מונע את האפשרות למצוא קבוצה שתסכים לקלוט אותו.

במכבי מעוניינים בזר נוסף, וסוכן שחקנים בכיר שמכבי משתמשת בשורותיו מחפש עבורה חלוץ מהליגה הספרדית או מהליגה הפורטוגלית. אם יימצא שחקן מתאים צפויה מכבי להקפיא את סיידובה סומא, שלא רשאי לחתום העונה בשום קבוצה מלבד קבוצתו הקודמת פרטיזן בלגרד שכבר הודיעה כי היא לא מעוניינת להחזיר אותו לשורותיה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. Janaina

    Hello, I'm the wife of Dos Santos, Janaina, I do not know the source of you, what I know is that my husband was not able to walk properly and he's taking care of himself because the team took the exam, but he refused to give us the report, claiming that it was an inflammation, Check the facts better and the people who pass this information stop publishing lies ?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר