אליסון דוס סנטוס. לא מזכיר את היכולת מימיו במכבי פתח תקוה (צילום: ניר קידר)
אליסון דוס סנטוס. לא מזכיר את היכולת מימיו במכבי פתח תקוה (צילום: ניר קידר)

סכנין מעוניינת בדוס סנטוס ומחכה לבלבול

בני סכנין פנתה למכבי חיפה בבקשה להעביר לשורותיה את הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס. ההחלטה בעניין תהיה של המאמן מרקו בלבול שמעוניין לחזק את הקבוצה בשני זרים חדשים

פורסם בתאריך: 17.1.19 08:10

בני סכנין פנתה למכבי חיפה וביקשה להעביר לשורותיה את הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס. במכבי לא דחו את ההצעה והעבירו את ההחלטה לפתחו של המאמן מרקו בלבול.

אם בלבול ייעתר לבקשתה של סכנין ויסכים לשחרר את דוס סנטוס, שכרו הגבוה עלול להוות מכשול בדרך לעסקה בין שני המועדונים. עם זאת, בשל מצבה המקצועי הקשה של סכנין, המדורגת במקום ה־13 מתחת לקו האדום, דורש מאמנה אמיר תורג’מן מההנהלה לצרף את דוס סנטוס בכל מחיר.

חלון ההעברות נפתח בשבוע שעבר, ובמכבי שצירפה את חלוץ בני יהודה ירדן שועה מעוניינים להתחזק בשני זרים חדשים – קשר אחורי וקשר בונה משחק. אלא שמכסת הזרים של הקבוצה מלאה, והיא מתקשה לשחרר את הזרים המאכזבים שלה.

 

 

החלוץ ההולנדי מיכיל קראמר יכול היה לעבור כבר עם פתיחתו של חולן ההעברות לדן בוס ההולנדית, וזאת לאחר שמנהלה הטכני לשעבר של מכבי מו אלאך סידר לו את הצעה מהקבוצה, אך שכרו בחיפה הוא גבוה בהרבה מזה שדן בוס מציעה לו, ובשלב זה הוא מסרב לעזוב. בתגובה הודיעה לו מכבי כי אם הוא לא יעזוב בכוונתה להקפיא את חוזהו כך שהוא לא יוכל לשחק העונה. מכבי תשמח להיפרד מאחד משני בלמיה – דוס סנטוס או אטיין ריינן – וזאת משום שאין באפשרותה להיפטר מהקשר הגינאי סיידובה סומא. הקבוצה היחידה שרשאית לקלוט את סומא היא קבוצתו הקודמת פרטיזן בלגרד, אך היא אינה מעוניינת בו. בלבול, שאינו מרוצה מהתנהגותו של סומא, צפוי לייבש אותו על הספסל או ביציע, אלא אם כן תיקלע הקבוצה למצב של מכת פציעות ואז לא תהיה למאמן ברירה אלא לשתפו במשחקים.

לאחר החזרתו של מוחמד אבי פאני מהפועל חדרה הודיעה מכבי לחדרה כי אין בכוונתה להשיב לקבוצה גם את יהב גורפינקל ואת יונתן כהן, והשניים יישארו בחדרה עד לסוף העונה.

בעניין אחר, מרפאת הספורט של מכבי תעבור בחודשים הקרובים למשכן זמני במרכז קסטרא, שם היא תפעל עד למעבר המיועד אל תחומי האיצטדיון. המרפאה שממוקמת כיום בספורטן תיסגר בעוד שבועות אחדים, וזאת לאחר שמכבי התמהמהה בניהול המשא ומתן עם הספורטן על המשך פעילותה של המרפאה במתחם, והמקום הושכר לטובת הפעלה של גן ילדים.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר