הסינמטק בחיפה (צילום: שי אילן)
הסינמטק בחיפה (צילום: שי אילן)

לצאת לסרט עם התינוק – פרויקט משותף לרשות הצעירים ולסינמטק

במסגרת הפרויקט "צאו מהבית, כנסו לסרט" מציעים רשות הצעירים העירונית והסינמטק להורים עם תינוקות להגיע ביחד לסרט במחיר של 20 שקל לכרטיס להורה, כאשר התינוקות ייכנסו בחינם. הסרטים יוקרנו באולם הקטן של הסינמטק

פורסם בתאריך: 5.2.19 17:09

פרויקט משותף לרשות הצעירים העירונית ולסינמטק שנקרא "צאו מהבית, כנסו לסרט" מאפשר להורים עם תינוקות להגיע ביחד פעם לחודש לצפייה בסרט במחיר של 20 שקל לכרטיס להורה, כאשר התינוקות ייכנסו בחינם. הסרטים יוקרנו באולם הקטן של הסינמטק שיונגש במיוחד לקליטת תינוקות.

בהודעה להורים שהוציאה רשות הצעירים, שיזמה את הפרויקט, נכתב: "גם אם התינוק לא נותן לכם לישון בלילה, זה לא אומר שאי אפשר לראות סרט בבוקר". במסגרת הפרויקט יוקרן ביום ראשון בשעה 10:00 הסרט "סיפור אחר" של הבמאי אבי נשר, ואת הכרטיסים לסרט ניתן לרכוש כבר כעת באתר הסינמטק או בקופות.

"אנחנו כל הזמן מחפשים איך להטיב עם קהילת ההורים הצעירים בחיפה", אומרת מנהלת המרכז חורב 14 של הרשות נועה וייסמן סבג, "בשיחה עם מנכ"ל הסינמטק ירון כפתורי עלה הרעיון לאפשר להורים בחופשת לידה להגיע עם התינוקות שלהם לצפות בסרט בשעות בוקר. בתי הקולנוע לא אוהבים שבאים אליהם עם תינוקות, ולכן הם מחייבים לשלם עבורם כרטיס כניסה במחיר מלא. בחופשת הלידה סובלים הורים רבים מבדידות, ויציאה לסרט תאפשר להם לצאת מהבית וגם לפגוש חברים ולשתות קפה ביחד. הפרויקט נועד גם לאמהות וגם לאבות, ולמעשה שני ההורים יכולים להגיע לסרט ביחד עם תינוקם".

ואם הורה רוצה להגיע לסרט בבוקר בלי התינוק שלו?

"כל אחד יכול לקנות כרטיס לסרט בפרויקט הזה, רק שלא נראה לי שמישהו בלי תינוק יבחר לשבת באולם עם עוד 40 תינוקות".

 

 

כפתורי: "בחרנו באולם הקטן שלנו כמקום לצפייה המשותפת של ההורים ותינוקותיהם מכיוון שהוא מותאם יותר עבורם. האולם יונגש כך שבזמן ההקרנה יהיו בו אור וחימום, והסאונד יהיה נמוך יותר מאשר בהקרנות רגילות. יש לפרויקט הזה מטרה חיובית – הורים רבים מאבדים בתקופה זו קשר עם הסביבה התרבותית, ואנחנו רוצים לשמור איתם על קשר. בשלב זה תתקיים הקרנה להורים ולתינוקות פעם בחודש, אבל אם תהיה דרישה נגדיל את מספר ההקרנות ונעבור לפעמיים בחודש. הכוונה היא להשקיע בפרויקט הזה לטווח הארוך".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר