האחים אלכס וטימופיי מרקולוב. ספורטאי העתיד של נבחרת ישראל (צילום: ארטיום חרצ’נקו)
האחים אלכס וטימופיי מרקולוב. ספורטאי העתיד של נבחרת ישראל (צילום: ארטיום חרצ’נקו)

82 מדליות למכבי חיפה באליפות ישראל בטקוונדו

לוחמי הטקוונדו של מכבי חיפה זכו ב־22 מדליות זהב, ב־28 מדליות כסף וב־32 מדליות ארד באליפות שנערכה לראשונה בבית מכבי

פורסם בתאריך: 6.4.17 11:03

לוחמי הטקוונדו של מכבי חיפה זכו בלא פחות מ־82 מדליות – 22 מהן מזהב – באליפות ישראל שנערכה לראשונה בבית מכבי ברחוב ביכורים. מכבי, שצירפה לשורותיה רק לפני כמה חודשים את לוחמי הטקוונדו של המועדון החיפאי, זכתה במספר הרב ביותר של מדליות בתחרות וגם שלחה אליה את מספר הספורטאים הרב ביותר.

באליפות השתתפו כ־250 ספורטאים ממועדונים מכל רחבי הארץ – כרמיאל, רמת השופט, משמר העמק, רמות מנשה, יקנעם, זכרון יעקב, אשדוד ועוד.

רוב הזוכים היו בגילאי הילדים, הנערים והנוער, ובהם האחים אלכס (10) וטימופיי (6) מרקולוב שזכו כל אחד מהם במדליית זהב והם כבר מסומנים כספורטאי העתיד של נבחרת ישראל בטקוונדו. זוכים נוספים בזהב היו אליסה דוידוב בת ה־5, אלי אליו בן ה־18 המחזיק בחגורה שחורה דאן 1, איגור פרלוצקי, ניל חייקין, אליה נגרייב, דניאל בוריסוב, איתמר איצקוביץ’ ודרין משעל. הלוחמים של מכבי זכו גם ב־28 מדליות כסף ו־32 מדליות ארד.

מנהל מחלקת הטקוונדו של מכבי ארטיום חרצ’נקו: “זאת היתה אליפות מוצלחת מאוד עבורנו. הגענו ממוקדי מטרה ומחויבים לסמל ולמותג של אגודת מכבי חיפה. אני מודה ליו”ר הנהלת האגודה ניר ענבי ולמנכ”ל רועי שווץ על הפרגון ועל ארגון מקצועי למופת של אליפות ישראל”.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר