טפסר משנה חזי לוי (צילום: דוברות תחנה אזורית זבולון)

מפקד חדש מונה לתחנת כיבוי האש חיפה

טפסר משנה חזי לוי, ששימש כדובר תחנת חיפה בזמן השריפה הגדולה בכרמל בשנת 2010, יתמנה למ"מ מפקד תחנת חיפה במקום המפקד היוצא טפסר משנה אבי תמרי. "נקראתי לדגל והתייצבתי", אמר לוי, "תחנת חיפה היא לא רק הגדולה בארץ אלא גם הכי מורכבת ואיכותית"

פורסם בתאריך: 17.2.19 20:00

טפסר משנה חזי לוי, ששימש כדובר תחנת חיפה בשירותי כבאות והצלה בזמן השריפה הגדולה בכרמל בשנת 2010, יתמנה ביום שלישי למ"מ מפקד תחנת חיפה. בארבע השנים האחרונות כיהן לוי כמפקד תחנת זבולון בשירותי כבאות והצלה, והוא יחליף בתפקידו את מפקד תחנת חיפה היוצא טפסר משנה אבי תמרי שמונה לתפקיד רמ"ח כיבוי ימי. טקס חילופי המפקדים יתקיים בתחנה הראשית של מכבי האש בחיפה ברחוב חלץ.

תחנת חיפה היא התחנה הגדולה ביותר בארץ של שירותי כבאות והצלה, ותחת אחריותה פועלות עשר תחנות כיבוי: חלץ, מפרץ חיפה, פארק הכרמל, מערב חיפה (המושבה הגרמנית), כרמל (רחוב היינריך היינה), קרית ביאליק, קרית טבעון, נשר, טירת כרמל ועוספייה.

בשיחה עם "כלבו – חיפה והצפון" אמר לוי כי מבחינתו ההגעה לחיפה מהווה סגירת מעגל וכי הוא נרגש לחזור. לוי נחשף בתקשורת במהלך השריפה שגבתה את חייהם של 44 בני אדם ובהם כבאים, שוטרים וסוהרים משירות בתי הסוהר.

 

 

לוי: "נקראתי לדגל כדי לפקד על התחנה והתייצבתי. בשבילי זה אירוע מאוד מרגש. במשך 22 שנה עבדתי בחיפה והייתי דובר וקצין הדרכה. אחרי השריפה הגדולה בכרמל מוניתי לסגן מפקד תחנת הגליל המערבי למשך שנתיים, ולאחר מכן שימשתי כקצין אג"ם מחוז צפון למשך שנתיים נוספות. תחנת חיפה היא לא רק התחנה הכי גדולה בארץ אלא גם הכי מורכבת והכי איכותית, ואני שמח מאוד לפקד עליה".

תמרי, שיסיים השבוע חמש שנות שירות בתחנת חיפה, אמר ל"כלבו – חיפה והצפון": "בתקופתי היו כאן כמה אירועי שריפה גדולים שנדרשנו לתת להם מענה מעבר לעבודת הכיבוי והחילוץ השוטפת. די עם אזכיר את גל השריפות בשנת 2016 שפגעו בשכונות רבות בחיפה ובזכרון יעקב, את השריפה בבתי זיקוק שפרצה גם היא באותה שנה ושריפות בשתי אוניות. לא היה לנו רגע דל".

איזו תחנה אתה מעביר ללוי?

"תחנה טובה, מסודרת וחזקה עם הון אנושי מצוין ועם אנשים מאומנים שמסוגלים להתמודד עם כל הסיכונים – החל במתן מענה לבעיה במנהרות הכרמל, במנהרות התשתית ובמפעלים הפטרוכימיים ועד לאיצטדיון שהוא הכי גדול בארץ ולשני הרכבלים – זה הקיים וזה שייבנה. אני מאחל ללוי הצלחה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. כיפאק? היי! וכמה משכורת הוא יגרוף על חשבון הציבור?

    "נקראתי לדגל.." כולם נהיו משוררים.
    עם משכורת כמו שלך אפשר להביא מיליון עובדים מהשורה שייתייצבו לאותו דגל.
    זה דגל שמייצר המון המון כסף.
    חבל מאד שהכתבה לא שקופה וכוללת את שכרו בתפקיד הקרוב שהוא..על חשבוננו.

  2. היה צפוי הכשלון משתלם

    אלו שכושלים מתקדמים
    אחרי השריפה היה צריך לשלוח את כולם הביתה.
    אבל במקום הם מקודמים. הכשלון והמחדלים משתלמים
    כמו יפה נוף מי שרוצח הולכי רגל בגלל שלא תכנן מעבר חצייה מקודם אחרכך לתפקיד בכיר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר