אוניברסיטת חיפה
אוניברסיטת חיפה

תואר שני במשפטים לבעלי תואר ראשון בתחומים אחרים

אוניברסיטת חיפה תפתח לראשונה תוכנית ללימודי תואר שני במשפטים לבעלי תואר ראשון בתחומים אחרים. באוניברסיטה מציינים שזוהי התוכנית היחידה מסוגה בצפון הארץ ושייחודה מתבטא בנגישותה לקהל יעד רחב עם זיקה למגזר האקדמי ולמגזר האזרחי

פורסם בתאריך: 4.3.19 08:58

אוניברסיטת חיפה תפתח לראשונה תוכנית ללימודי תואר שני במשפטים לבעלי תואר ראשון בתחומים אחרים. לתוכנית יתקבלו בוגרי תואר ראשון ממוסד להשכלה גבוהה מוכר בארץ או בחו"ל בתחומי מדעי הרוח, מדעי החברה, מדעי הרווחה והבריאות, מינהל עסקים, משאבי אנוש וחינוך עם ציון סופי של 80 לפחות.

באוניברסיטה מציינים כי ראש התוכנית עשויה לבקש מהמועמדים אישור על מיקומם במחזור שבו למדו. מכיוון שמספר המקומות הוא מוגבל, הקבלה לתוכנית תהיה על בסיס תחרותי, כלומר הטובים ביותר יתקבלו על סמך מידע מגובה במסמכים שיימסרו לאוניברסיטה ועל סמך מצוינות אקדמית. כמו כן יידרשו המועמדים להציג המלצות ממקור אקדמי או ממעסיק, וסטודנטים שלמדו במוסד להשכלה גבוהה ששפת ההוראה בו אינה עברית יצטרכו לעמוד בבחינת ידע בעברית ברמה הנדרשת על ידי האוניברסיטה כתנאי קבלה.

 

 

תוכנית מוסמך בלימודי משפט לבוגרי תואר ראשון שאינם מהתחום נועדה להעניק השכלה המבוססת על משפטים כתחום ידע, והיא מכוונת להעמיק ולהרחיב את ההשכלה שרכשו הסטודנטים בתואר הראשון. יצוין שהתואר השני הוא אקדמי בלבד ואינו מאפשר עיסוק בעריכת דין.

בין הקורסים שאותם מציעה האוניברסיטה בתוכנית: המשפט המינהלי, המשפט הפלילי, דיני עבודה, דיני נזקין, דיני משפחה, תיאוריה משפטית ומשפט וחברה. התוכנית כוללת גם הרצאות אורח של שופטים מצמרת המשפט הישראלית. באוניברסיטה מדגישים שזוהי התוכנית היחידה מסוגה בצפון הארץ ושייחודה מתבטא בנגישותה לקהל יעד רחב עם זיקה למגזר האקדמי ולמגזר האזרחי.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוני

    כבר לא יודעים איך למשוך תלמידים לפקולטה למשפטים. משפטנים ועורכי דין יש כמו זבל במדינת ישראל.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר