יניב בן שושן. "לא מפתיע לראות את הרצל עכו מצהיר שהוא לא יצביע ליכוד" (צילום: אורלי זיילר)
יניב בן שושן. "לא מפתיע לראות את הרצל עכו מצהיר שהוא לא יצביע ליכוד" (צילום: אורלי זיילר)

סערה בליכוד: בן שושן מונה ליו"ר מטה הבחירות בחיפה

יניב בן שושן, שהפסיד לשמשון עידו בבחירות הפנימיות לראשות סיעת הליכוד ולאחר מכן עבר לתפקיד מנהל מטה השטח של יונה יהב, מונה ליו"ר מטה הליכוד בחיפה. בעקבות המינוי, הרוחות בסניף המפלגה בעיר סוערות

פורסם בתאריך: 6.3.19 07:53

הלם בסניף הליכוד בחיפה: יניב בן שושן מונה ליו"ר מטה הליכוד בעיר. כזכור, בן שושן התמודד בבחירות הפנימיות בסניף המקומי מול שמשון עידו והפסיד במספר קטן של קולות, ולאחר מכן מונה למנהל מטה השטח של יונה יהב לקראת הבחירות המקומיות – צעד שעורר את זעמו של מחנה עידו.

כעת, לקראת הבחירות לכנסת, מונה בן שושן ליו"ר מטה הבחירות של המפלגה בחיפה, ובכירי הסניף רותחים. הרצל עכו למשל, ששימש יו"ר הסניף עד לפני כשנה, פרסם פוסט בפייסבוק שבו הוא מודיע כי בפעם הראשונה בחייו הוא לא יצביע לליכוד כאקט של מחאה על המינוי של בן שושן.

מנגד, גורמים אחרים טוענים שהמינוי הוא אות להבעת אמון בבן שושן ובחבר מרכז הליכוד אבי ג'מאל, שהמתמודד שקיבל את תמיכתם בפריימריז – אריאל קלנר – זכה במקום ששוריין למחוז חיפה ברשימה הארצית על חשבונו של חזי עיני שנתמך על ידי המחנה של עידו.

 

 

בן שושן, קופץ מפה לשם?

"אני מודה ליו"ר הליכוד ולבכירי הליכוד במצודת זאב שאפשרו לי להוביל את קמפיין הליכוד בחיפה ביחד עם ג'מאל וקלנר. גם בפעם שעברה ניהלתי את המטה עד לפציעתי, וביחד עם חברי בצעירי הליכוד חיפה הבאתי לתוצאה היסטורית של 22 אחוזי תמיכה בליכוד בחיפה. אני מתחייב לבצע את התפקיד על הצד הטוב ביותר ובטוח שהאידאולוגיה והעשייה בשטח יוכיחו את עצמם גם הפעם. אני קורא לכל פעילי הליכוד בחיפה – גם למשפחות עידו, עכו ועיני – לתת יד למען ניצחון הליכוד. לא מפתיע לראות את עכו מצהיר שהוא לא יצביע ליכוד. לדעתי הוא מעולם לא היה איש ליכוד אלא רק אינטרסנט שניצל את משאבי הליכוד עד תום. עכו הוא זה שבמשך תקופת כהונתו כיו"ר הרס את הסניף, שיתק את הפעילות בו וגרם לכך שעד היום אין לנו סניף פיזי. הנזקים שהוא גרם לליכוד במשך כל השנים הם אדירים, גם מבחינה תדמיתית וגם מבחינת סכסכנות ופלגנות במפלגה, ועכשיו הוא ממשיך לגרום לנזקים. זאת לא הפעם הראשונה שהוא מצהיר שהוא לא תומך בבנימין נתניהו. אני לא מבין איזה אינטרס יש לו ולמשפחתו להיות פקודים לליכוד אם הם לא אנשי ליכוד ופוגעים במפלגה בכל הזדמנות. עכו נהנה במשך שנים רבות ממשאבי הליכוד, וכעת, ברגע האמת, הוא יורק לבאר שממנה הוא שותה".

קלנר, מברך על המינוי?

"בן שושן הוא אמנם צעיר אבל בעל ניסיון רב ויכולות מוכחות. אלה הן בחירות קריטיות לעתיד המדינה, ויש לעשות הכל כדי למנוע ממשלת שמאל. אני מאמין שהוא יוכל להביא את הליכוד לגבהים חדשים".

עכו, יורק לבאר?

"במשך כל חיי הייתי בליכוד והצבעתי לליכוד ללא שום אינטרס אישי. עבדתי ושירתי את התנועה בהתנדבות ותרמתי מזמני ואפילו מכספי. במשך שלוש מערכות בחירות ארציות הייתי יו"ר המטה ועבדתי לילות כימים לפני הבחירות ולאחריהן, בניגוד לבן שושן ולחבורתו שהחליפו מפלגות על ימין ועל שמאל בגלל אינטרס אישי.  לראיה, גם בבחירות האחרונות, לאחר שבן שושן הפסיד, במקום להתייצב לצד הליכוד הוא הלך לנהל את הקמפיין של יהב ויש עתיד. זה מעיד על דפוס התנהגות. הפוסל במומו פוסל".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. חיפאיסטור

    מה יש עוד ליכוד בחיפה אחרי כל מה שעשו לעיר הזו? מאוד מצער…

  2. סערה בכוס תה

    את מי זה מעניין,הליכוד לא משמעותי בחיפה

  3. הקץ למשפחת עידו

    עידו עיני עכו
    תודה ,שלום, ולא להיתראות.

  4. מתי טיקטינסקי

    הגיע זמן לפנות ישן לפני חדש מגיע העת לתת לצעירים לנהל יש אנשים שלא יודעים לפנות כסא תם זמנם

  5. מתי טיקטינסקי

    לא מבין על מה הסערה הגיע זמן חילופי גברי בסניף. עד עתה לא ראיתי מישהו בסניף זה עושה משהו כדי להגיע לליבות הקהל הרחב. מה שכן ראיתי שקיעה והתנוונות.. גם לא ראיתי חכמה פוליטית או ראית הנולד. צר לי שכך.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר