אוניברסיטת חיפה (צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה)
אוניברסיטת חיפה (צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה)

מלגה של 50 אחוז לסטודנטים בשנה ראשונה באוניברסיטה

אוניברסיטת חיפה תעניק את המלגה ללא תלות במצב הכלכלי או המשפחתי של הסטודנטים. הקריטריון היחיד - ציון של יותר מ-600 בבחינה הפסיכומטרית. ציון של 600 בדיוק יזכה את הסטודנט במלגה של 35 אחוז. הסטודנטים גם יידרשו להתנדב לפעילות חברתית

פורסם בתאריך: 14.3.19 11:46

אוניברסיטת חיפה תעניק מלגת לימודים בשיעור של 50 אחוז משכר הלימוד לסטודנטים לתואר ראשון שיירשמו לשנת הלימודים הקרובה, ללא תלות במצבם הכלכלי והמשפחתי. המלגה היא רק לשנת הלימודים הראשונה, והתנאי הבסיסי לקבלתה הוא ציון של יותר מ-600 נקודות בבחינה הפסיכומטרית. מי שישיג ציון של 600 נקודות יוכל עדיין לקבל מלגה, אך היא תהיה נמוכה יותר – בשיעור של 35 אחוז משכר הלימוד.

באוניברסיטה מציינים כי הם משקיעים מאמצים רבים בגיוס משאבים מתורמים פרטיים כדי שיוכלו להעניק את המלגות, ולכן חשוב לאוניברסיטה שהסטודנטים מקבלי המלגה יודו לתורמים ויגיעו למפגשים עמם במהלך שנת הלימודים. האוניברסיטה אף מציינת כי היא תבטל את הזכות לקבלת המלגה או תפחית אותה אם הסטודנטים הזוכים לא יכתבו מכתב תודה לתורמים ולא יגיעו למפגש עמם.

 

 

המלגה תוענק אך ורק לסטודנטים חדשים אשר שנת הלימודים הקרובה תהיה שנת הלימודים הראשונה שלהם באוניברסיטה. סטודנטים שהיו רשומים בצורה כזו או אחרת ללימודים באוניברסיטה אך לא השלימו את לימודיהם אינם זכאים למלגה. כמו כן, סטודנטים שרשומים בתוכנית שממומנת על ידי המעסיק שלהם אינם זכאים למלגה.

מטלה נוספת שאותה נדרשים הסטודנטים לבצע כדי ליהנות מהמלגה הא להתנדב בפעילות חברתית בהיקף של 25 שעות בשנה, ומי שיתחיל את לימודיו רק בסמסטר ב' יידרש לתרום רק 12.5 שעות של פעילות חברתית בשנה. סטודנטים שלומדים באחד מעשרת החוגים הטיפוליים בפקולטה למדעי הרווחה והבריאות, ובהם בית הספר לעבודה סוציאלית והחוג לשירותי אנוש, ומבצעים עבודה מעשית במסגרת החוג פטורים ממטלת הפעילות חברתית.

באוניברסיטה מדגישים כי רשויות המשמעת באוניברסיטה רשאיות לבטל את המלגה בגלל בעיה משמעתית וכי גם הפסקת לימודים מצד הסטודנט או מצד האוניברסיטה מבטלת את המלגה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אולי תתנו גם חופשה בחו"ל לכל נרשם

    רמה אקדמית שהולכת והופכת נמוכה משנה לשנה, בריחת מוחות, פוליטיזציה, מסלולים שלא נותנים כלום.
    משהו רע מאד קורה שם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר