מונית שירות (צילום: עופר וקנין)
מונית שירות (צילום: עופר וקנין)

בקרוב: מכרזים למוניות שירות במרחב חיפה-נצרת

כחלק מהרפורמה בענף מוניות השירות הבטיח משרד התחבורה כי בחודשים הקרובים יתפרסמו מכרזים לקווים שיפעלו במרחב הגיאוגרפי שבין חיפה לנצרת

פורסם בתאריך: 18.3.19 12:57

משרד התחבורה הודיע היום (שני) כי בקרוב הוא יפרסם מכרזים להפעלת מוניות שירות במרחב הגיאוגרפי שבין חיפה לנצרת. המהלך המתוכנן הוא חלק מהרפורמה המבוצעת בענף מוניות השירות, ושבעניינה מסר המשרד עדכון על יציאתה לדרך של הפעימה השנייה של מכרזים להפעלת מוניות שירות.

הרפורמה בענף המוניות כוללת הפעלה של כ-110 קווי מוניות שירות ב-23 אשכולות ברחבי הארץ, ובמסגרתה יכולים הנוסעים ליהנות מכל הסדרי הנסיעה המוזלים בתחבורה הציבורית, כולל מעבר בין קווים ללא תשלום.

 

 

הפעימה הנוכחית כוללת הפעלת מוניות שירות בשבעה אשכולות גיאוגרפיים – בת ים-חולון, פתח תקוה, רמלה-לוד, רחובות, נתניה, באר שבע וצפון הנגב. מרחב חיפה-נצרת אמנם לא נכלל בפעימה הנוכחית, אך בהודעת המשרד הובטח כי מרחב זה ייכלל בפעימה השלישית של המכרזים ש"צפויה להתפרסם בחודשים הקרובים" ואשר תכלול אשכולות של קווים בשמונה מרחבים גיאוגרפיים נוספים – ירושלים, ראשון לציון, נתב"ג, בקעת אונו, טבריה, עכו-נהריה, אשדוד-אשקלון ואילת.

יצוין כי בהתאם לפירוט שהציג המשרד באשר לפעימה הנוכחית של המכרזים, כל אשכול הוא עתיר קווי מוניות שירות, כך שאשכול חיפה-נצרת אמור לכלול לא מעט קווי מוניות שירות שינועו בין יעדים שונים בתוך מרחב גיאוגרפי זה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר