יום המעשים הטובים
יום המעשים הטובים

יום המעשים הטובים הפך לשבוע התנדבות שלם

בחיפה לוקחים ברצינות את יום המעשים הטובים, והעיר נערכת לציין אותו במשך שבוע שלם עם 150 פרויקטים שיבצעו 30,000 מתנדבים, כולל ניקוי הוואדיות, חלוקת מתנות לילדים בבתי חולים ואיסוף שיער ממספרות לטובת צעירים חולי סרטן

פורסם בתאריך: 1.4.19 07:57

יום המעשים הטובים שיחול מחר (שלישי), יצוין בחיפה במתכונת מורחבת תחת הכותרת "שבוע ההתנדבות החיפאי". במסגרת זו ישתתפו כ-30,000 מתנדבים ב-150 פרויקטים ברחבי העיר ובמגוון פעילויות, ובהן ניקוי תוואי הנחלים בוואדיות, חלוקת מתנות לילדים מאושפזים בבתי החולים, טיפוח גינות קהילתיות, התרמה למען תנועת הנוער כנפיים של קרמבו המשלבת ילדים ונוער מהחינוך המיוחד עם ילדים ונוער בחינוך הכללי, ואיסוף שיער ממספרות בעיר כתרומה לארגון זכרון מנחם אשר תומך בילדים, בבני נוער ובצעירים חולי סרטן.

בכמה בתי ספר בעיר החלה פעילות המעשים הטובים כבר בשבוע שעבר והיא תימשך גם השבוע. בין בתי הספר היסודיים ניתן לציין את תלמידי בית הספר רוממה שיארחו את בני הגיל השלישי המתגוררים בבית דיור מוגן ברוממה החדשה, תלמידי בית הספר רמב"ם שהתנדבו לטפח את אנדרטת החללים בגן הבנים בנוה שאנן, ואת תלמידי בית הספר אלכרמה שיקיימו פעילות עם תלמידים מבית הספר גניגר לחינוך מיוחד.

 

 

בקרית חיים יזמו חניכי מרכז הנוער בית יציב הפעלת מועדוניות של הרווחה ברובע. המדריכים הצעירים יצבעו את קירות המועדוניות ויציירו עם ילדים המטופלים שם ציורי קיר בסגנון גרפיטי. חניכי מרכז הנוער צ'ארנה, אף הוא בקרית חיים, יאפו עוגות, ימכרו אותן, ואת ההכנסות יעבירו לאגודה למלחמה בסרטן.

יום המעשים הטובים החל בישראל בשנת 2007 כיוזמה של אשת העסקים שרי אריסון. הרעיון במקור היה לעודד כל אדם בארץ לעשות מעשה טוב במשך יום אחד. בעקבות הצלחת הרעיון בישראל, בשנת 2011 הוא הפך לאירוע המצוין במדינות רבות בעולם.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר