ליאונרדו דה וינצ'י
ליאונרדו דה וינצ'י

המדעטק מציג: 500 שנה למותו של ליאונרדו דה וינצ'י

לרגל אירועי 500 שנה למותו של ליאונרדו דה וינצ'י, שנחשב לאחד מגדולי אמני הרנסנס, יקיים המדעטק בשיתוף עם המכון האיטלקי לתרבות בחיפה סדרת הרצאות על יצירותיו המפורסמות, ובהן "הסעודה האחרונה" ו"המונה ליזה"

פורסם בתאריך: 16.4.19 16:04

המדעטק – המוזיאון הלאומי למדע טכנולוגיה וחלל מזמין את הציבור לסדרת הרצאות בחינם בנושא ליאונרדו דה וינצ'י ויצירותיו המפורסמות. ההרצאות שיועברו על ידי ד"ר אירינה צ'רנצקי יתקיימו בחודשים מאי ויוני בשיתוף עם המכון האיטלקי לתרבות בחיפה לרגל אירועי 500 שנה למותו של דה וינצ'י, שנחשב לאחד מגדולי אמני הרנסנס.

ההרצאה הראשונה, שתתקיים ביום שני, 6 במאי, תעסוק בנושא "האדם הוויטרוביאני – מה משותף לגוף האדם ולאדריכלות האידיאלית?". ההרצאה השנייה תיערך ב-20 במאי בנושא "הסעודה האחרונה – כיצד חוקי הטבע וחוקי הפסיכולוגיה פועלים באופן דומה?", וההרצאה השלישית שתחתום את הסדרה תתקיים ב-10 ביוני ותעסוק בנושא "מונה ליזה – מה משותף בין האדם לטבע?".

כל הרצאה תימשך 45 דקות, ולמרות שמדובר בהרצאות ללא תשלום יש להירשם אליהן מראש באתר המוזיאון. כמו כן, מי שיגיע להרצאות יוכל לסייר בתערוכה הקבועה במוזיאון המוקדשת לדה וינצ'י לא תשלום.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר