אוניברסיטת חיפה
אוניברסיטת חיפה

בעקבות שדרוג מערכות, צפויים שיבושים בפעולת האוניברסיטה

בשל עבודות לשדרוג מערכות המחשוב של אוניברסיטת חיפה, שיחלו ביום רביעי ויימשכו חמישה ימים, תיעצר ההרשמה למוסד. הפורטלים של הסטודנטים ושל העובדים לא יעבדו, ולא יינתנו שירותים בתחומי הרכש, האחסנה, משאבי האנוש ועוד

פורסם בתאריך: 30.4.19 11:02

שיבושים צפויים בפעילותה של אוניברסיטת חיפה החל ממחר (רביעי) ולמשך חמישה ימים. הסיבה: שדרוג מערכות המחשוב הארגונית. לפי ההודעה לעובדים שהוציא האגף למחשוב ומערכות מידע באוניברסיטה, מערכות רבות יושפעו מהמהלך, ובהן גם מערכת ההרשמה למוסד. עבודות השדרוג יחלו ב-1 במאי בשעה 16:00 ותסתיים ביום ראשון, 5 במאי, אחר הצהריים.

מלבד ההרשמה שתיעצר לא יפעלו הפורטלים של הסטודנטים, של עובדי המחקר ושל עובדי הסגל. נוסף על כך יושבת גם חלק גדול מהשירותים הניתנים באוניברסיטה בתחומי הרכש, חלק מעבודת המחסנים, חלק מתהליכי משאבי אנוש, שירותי מינהל התלמידים וחלק משירותי רשות המחקר. עובדים שעתיים לא יוכלו לדווח על שעות עבודתם באמצעות הפורטל.

 

 

המערכת שבה משתמשת האוניברסיטה – סאפ – היא אחת ממערכות המידע הנפוצות בעולם, בעיקר בתעשיית ההייטק והסטרט אפים הטכנולוגיים המאופיינים בצמיחה ובשינויים מהירים. במערכת סאפ נשמר כל המידע הארגוני, והיא מסייעת לשלוט על תהליכי רכישה, על שירותים, על משאבי אנוש, על כספים ובמפעלים גם על הייצור ועל המכירות.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר