גן ילדים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
גן ילדים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

מסתמן פתרון לבעיית שיבוץ הילדים בגנים בנאות פרס

חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק החינוך סיגל ציוני וראש מינהל החת"ר בעיריית חיפה אילנה טרוק נפגשו עם ההורים מנאות פרס שילדיהם שובצו לגן ברחוב דרך הים המרוחק, והציעו להם להפוך את הסטודיקו - סטודיו למחול ולחוגים במרכז הקסטרא - לגן ילדים זמני. ההורים הסכימו להצעה

פורסם בתאריך: 14.5.19 10:27

מסתמן פתרון לבעיית שיבוץ ילדי הגנים בשכונת נאות פרס בחיפה. אתמול (שני) התקיימה פגישה בהשתתפותם של חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק החינוך סיגל ציוני, ראש מינהל החת"ר אילנה טרוק והורי הילדים במטרה למצוא פיתרון מקובל על ההורים. בפגישה הועלה הרעיון להפיכתו של הסטודיקו – סטודיו למחול ולחוגים במרכז הקסטרא – לגן ילדים, ולאחריה ערכו ציוני, טרוק וההורים סיור במקום.

כזכור, בשבוע שעבר פורסם ב"כלבו – חיפה והצפון" כי 35 משפחות קיבלו הודעה מהעירייה על כך שמפאת חוסר מקום בגנים הקיימים בשכונה הם ייאלצו לרשום את ילדיהם לגן ברחוב דרך הים המרוחק מנאות פרס. "לאור ריבוי הבקשות לרישום בגני הילדים בשכונה הוחלט על בניית גן ילדים חדש לרווחת הילדים", נכתב בהודעה, "עד להשלמת הבנייה העמדנו לרשות ילדי נאות פרס בלבד את גן אהבה ברחוב דרך הים 194 החל מ-1 בספטמבר 2019. עם סיום הבנייה והתקנת מתקני החצר המותאמים לצורכי הילדים יועברו הילדים כקבוצה לגן החדש בשכונה".

בעקבות ההודעה, שהגיעה לאחר שההרשמה למוסדות החינוך לשנת הלימודים הבאה כבר נסגרה, טענו ההורים כי כעת הם נאלצים למצוא פתרון בעצמם וניסחו עצומה נגד המהלך. הורים רבים אף הודיעו כי הם לא ישלחו את ילדיהם לגן בדרך הים וכי הם יבואו עם ילדיהם לאשכול הגנים בנאות פרס ולא יתפנו משם עד שיוצע להם פתרון הולם.

 

 

בפגישה שנערכה אתמול הועלתה כאמור היוזמה להפוך את סטודיקו בקסטרא לגן עד להשלמת בנייתו של גן נוסף בשכונה, ובסיום עבודות הבנייה יועברו הילדים לגן החדש. ל"כלבו – חיפה והצפון" נודע כי גורמים בעירייה כבר נפגשו עם אנשי קסטרא ודנו עמם באפשרות לשכור את המקום לתקופה של בין ארבע חודשים לשנתיים, עד שהגן המתוכנן בשכונה ייפתח. שכירת המקום תצריך ביצוע של שינויים בסטודיו כדי להתאימו לשימוש כגן.

אפרת אלישע, אם לשני ילדים בנאות פרס: "נפגשנו עם ציוני ועם טרוק וציוני. הן אמרו שיש מקום אחד שהם רוצות להראות לנו ולקחו אותנו לסטודיקו בקסטרא. לדבריהן, המקום יתפנה ביולי והן ישמישו אותו כדי שהוא יהיה מוכן ל-1 בספטמבר. זה יהיה גן זמני למשך שלושה חודשים עד שהגן המתוכנן יהיה מוכן. כולנו הסכמנו שזה פתרון טוב ומקובל ושזו אופציה עדיפה על הגן בדרך הים. עדיין לא נחתם כלום, אבל זו היתה האופציה היחידה שהן הציעו, ואנחנו הסכמנו".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מאיה

    פתרון יצירתי ! משמח לשמוע שנציגי העיריה קשובים לצרכי התושבים, גמישים ומתאמצים כדי לתת להם מענה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר