רכבת ישראל (צילום: אליהו הרשקוביץ)
רכבת ישראל (צילום: אליהו הרשקוביץ)

תוספת של 19 רכבות יומיות בקו נהריה-באר שבע

מ-26 במאי יתווספו 19 רכבות יומיות בקו נהריה-תל אביב-באר שבע. הרכבות נוספו בעקבות החלטתו של שר התחבורה ישראל כץ להעלות בחזרה את תדירות נסיעות הרכבת שצומצמה בעקבות הפעלת הקו המהיר לירושלים. מדובר בתוספת כוללת של 15,000-12,000 מקומות ישיבה ביום לנוסעי הרכבת

פורסם בתאריך: 14.5.19 18:33

בשורה טובה לתושבי חיפה והצפון: מ-26 במאי יתווספו 19 רכבות יומיות בקו נהריה-תל אביב-באר שבע. הרכבות נוספו בעקבות החלטה של שר התחבורה ישראל כץ להעלות בחזרה את תדירות נסיעות הרכבת, שצומצמה לפני כמה חודשים בעקבות הפעלת הקו המהיר לירושלים.

במסגרת המהלך החדש תפעיל רכבת ישראל בקו נהריה-תל אביב שלוש רכבות בשעה בכל כיוון בשעות העומס במקום שתי רכבות כיום. מדובר בתוספת כוללת של 15,000-12,000 מקומות ישיבה ביום לנוסעי הרכבת.

 

 

ממשרד התחבורה נמסר כי תוספת השירות תינתן באמצעות רכבות דו קומתיות וקרונועים שיפעלו בקו ויקלו משמעותית על העומס בשעות השיא. "בחודשים הקרובים צפויים להגיע קרונות וקטרים נוספים שהוזמנו מחו"ל, ועם הגעתם צפוי שיפור שירות משמעותי נוסף ברכבת ישראל, שיאפשר להקל משמעותית על העומס בשעות השיא", צוין בהודעת משרד התחבורה.

השר כץ: "משרד התחבורה ממשיך לקדם במרץ הקמת מסילות רכבת חדשות בכל רחבי הארץ ורכש של קרונות וקטרים חשמליים לטובת הנוסעים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אזרח ישראלי ציוני.

    ליוסי היקר שלום.הרי ידוע לך שמאז הקמתה של מדינת ישראל יש סטטוס-קוו בעניני תחבורה ציבורית בשבתות וחגים.עוד מימיו של בן גוריון נהוג שתחבורה ציבורית בשבתות ובחגים לא תסובסד על ידי תקציב המדינה.אין כאן שום דבר חדש.יש דבר אחד שאני זוכר טוב,והוא שבתקופת שילטונה של מפא"י או מפלגת העבודה (המערך) הממשלות ההן שמרו על אגד ועל חברת דן בצמר גפן.ממשלות העבר סירבו לפתח את מסילות הרכבת ואת שירות הנוסעים.תודה לאל שמאז שפרקו את המונופולים ואת השחיתות של הקופרטיבים של דן ואגד.התחבורה הציבורית השתפרה מאוד.נוספו קווים רבים חדשים לכל חברות האוטובוסים,והשליטה המונופוליסטית של אגד בתחבורה הציבורית נמוגה.לא היה שום שר תחבורה בישראל שעשה כל כך הרבה למען התחבורה הציבורית כפי שעשה השר כץ במהלך עשר השנים האחרונות.תודה לאל שהתפטרנו משילטונה של אגד.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר