יעקב שחר (צילום: צלמוס)
יעקב שחר (צילום: צלמוס)

מכבי חיפה היא יעקב שחר, ויעקב שחר הוא מכבי חיפה

פורסם בתאריך: 27.6.19 08:35

זהו כבר הטור השני שאני כותב בשבחו של יעקב שחר, ולצערי גם הפעם, כמו בפעם הקודמת, אני כותב בתגובה לקומץ אוהדים שפועל על מנת לגרום לשחר ללכת. "יענקלך" או "יענקל'ה תמכור" כתוב על השלטים או בפוסטים שלהם בפייסבוק, אבל האוהדים הללו פשוט לא מבינים מה הם עושים.

פעמים רבות אנשים חושבים באמת ובתמים שהם עושים את הדבר הנכון, בטוחים שהם מבינים יותר מכולם ואפילו מתכננים דרכי פעולה להשגת מטרתם. עצוב לי שאנשים כאלה, שיוצאים בקריאות ובהצהרות, לא מבינים מיהו האדם שאותו הם משמיצים ומה יהיו ההשלכות אם הוא יקשיב להם ופתאום ילך. שחר, שהתחיל את דרכו במכבי חיפה כספונסר, הציל את המועדון שאותו הוא רכש מאגודת מכבי חיפה, שהיום אני המנכ"ל שלה, וזאת משום שהאגודה לא הצליחה לעמוד בחובות העצומים שצברה הקבוצה לאורך השנים.

כולנו – גם אלה שיודעים רק להשמיץ – זוכרים את הרגעים הגדולים ואת אלה הגרועים. בשנים האחרונות גם אני יושב ביציע מתוסכל. הרי כולנו רוצים שהקבוצה שלנו תנצח. והכוונה ב"כולנו" היא בראש ובראשונה יענקל'ה שחר.

 

 

איש לא יודע כמה כסף השקיע שחר בקבוצה מאז ימיו הראשונים כבעלים, אבל ברור לחלוטין שמדובר במאות מיליונים. גם לכך שמעתי המון אמירות – החל בכך שהוא משתמש בהפסדים ומרוויח בזכותם כסף דרך קיזוזי מס בעסקיו האחרים, וכלה בזה שהפרסום שהוא הרוויח לאורך השנים היה שווה הרבה יותר ממה שהוא הוציא.

לגבי האמירה הראשונה מדובר בלא יותר מקשקוש, ומי שלא מבין למה שילך ליועץ מס שיסביר לו. לגבי האמירה השנייה, זה נכון ששחר הפך לאחד מהאנשים המוכרים בארץ בזכות הקבוצה, אבל הגיוני שאדם שמשקיע הרבה כל כך, כמו שאף אחד אחר לא עשה לפניו, יהפוך לדמות מוכרת. עם זאת, כל מי שמבין קצת בפרסום יודע שבמאות המיליונים ששחר השקיע בקבוצה הוא היה יכול לקנות כל שטח פרסום שהוא היה רוצה לעוד עשרות שנים קדימה, וכל זה בלי כאב הראש הכרוך בניהול הקבוצה ובלי המחאות המכוערות והפוסטים המעליבים.

שחר הוא אדם שעשה, עושה ויעשה הכל למען מכבי. לפעמים ההחלטות נראות שגויות מהמושב ביציע, ולעתים הן אכן מוטעות, אבל הוא מנסה ומשקיע, ואם הוא מפסיד הרי שרק הוא מפסיד, ובטח לא אותם אוהדים שרכשו מנוי ובטוחים שבכך הם רכשו מניות במועדון.

אם יום אחד – ואני מקווה שהיום הזה עוד רחוק – שחר יחליט למכור את מכבי חיפה, אני בטוח שהוא ידאג לעתידו של המועדון ולא יעביר אותו לאדם שרוצה לעשות סיבוב על מכבי וללכת. הוא ידאג לעתידו של הסמל – הסמל שחשוב כל כך לנו, אלו שזורם להם בעורקים דם ירוק.

 

הכותב הוא מנכ"ל אגודת מכבי חיפה

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    צודק לחלוטין כמה ילדים מופרעים גורמים לנזק הבן אדם שם מיליונים מכיסו ולו איכפת מהקבוצה יותר מלהם…אז תנגבו את האף ןתכבדו

  2. בני

    אולי אתה לא מבין מה אתה עושה.
    הפוזיציה ממנה אתה כותב ברורה והיה ראוי שתפרסם גילוי נאות שהנשיא שמחרב את מועדון הכדורגל הוא ספונסר של אחת המחלקות באגודה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר