רונן דהן ז"ל (צילום מתוך דף הפייסבוק של רונן דהן)
רונן דהן ז"ל (צילום מתוך דף הפייסבוק של רונן דהן)

הדי.ג'יי שנרצח במקסיקו: רונן דהן מחיפה

די.ג'יי רונן דהן מחיפה הוא הישראלי שנרצח היום במקסיקו. לפי הדיווח במדינה ממרכז אמריקה, דהן בן ה-45 נורה למוות לאחר שחמושים שקשורים ככל הנראה למלחמות קרטלי הסמים פרצו למסיבה ופתחו בירי, שבו נהרגו ארבעה אנשים ונפצעו שישה

פורסם בתאריך: 29.6.19 21:11

הדי. ג'יי שנרצח היום במקסיקו הוא רונן דהן מחיפה. לפי הדיווח במקסיקו, דהן בן ה-45 נורה למוות לאחר שחמושים שקשורים ככל הנראה למלחמות קרטלי הסמים פרצו למסיבה ופתחו בירי, שבו נהרגו ארבעה אנשים ונפצעו שישה.

היום (שבת) בבוקר, שעון ישראל, תייג דהן את המסיבה שבה הוא תקלט בעיר סן לואיס פוטוסי ואשר בה הוא מצא את מותו. דהן אמור היה לתקלט במשך שלושה ימים ברציפות במסיבות שונות במקסיקו – ב-30-28 ביוני. בשעות האחרונות התמלא הפיד שלו במאות הודעות מכל העולם שמבכות את מותו.

 

התיוג של המסיבה בדף הפייסבוק של רונן דהן

התיוג של המסיבה בדף הפייסבוק של רונן דהן

 

דהן גדל בשכונת נוה דוד. במהלך נדודיו בעולם במסגרת עבודתו הוא הכיר בחורה שבדית, ולשניים נולדו שני ילדים שמתגוררים עם אמם בשבדיה. לפני כשלוש שנים התחתן דהן עם אשה ברזילאית, אך לפני שנה הם התגרשו. דהן השאיר אחריו אחות שמתגוררת במיאמי ואם.

 

 

ז'אנט דהן, אמו של רונן: "אחותי התקשרה אלי ושאלה מתי יצרתי קשר עם רונן, ועניתי לה שלא דיברתי איתו מאז אתמול. היא ביקשה שאבוא אליה כי יש איזו בעיה – היה ירי במסיבה, יש פצועים, וצריך לנסות ליצור איתו קשר. נודע לנו על כך דרך הרשתות החברתיות, וזה כל מה שאנחנו יודעים. המשטרה הגיעה אלינו, והשוטרים אישרו את הידיעה. איבדתי את הבן שלי. הוא אהב לנגן וליצור מוזיקה ותקלט בכל העולם. כולם אהבו אותו ולא היה לו עניין עם אף אחד. יומיים-שלושה לפני הרצח הוא אמר לי שזהו, הוא מסיים עם המסיבות וחוזר לארץ. הוא התכוון לסיים את הטור הזה, לנסוע אל שני הבנים שלו בשבדיה, ואז לחזור לארץ. אני מבקשת עזרה ממשרד החוץ – אני אלמנה חסרת אונים. אנחנו לא יודעים מה לעשות".

 

ז'אנט דהן עם ההודעה האחרונה שקיבלה מבנה

ז'אנט דהן עם ההודעה האחרונה שקיבלה מבנה

 

זאזא כהן, חברתו הקרובה של דהן: "אני בהלם, זה שוק טוטאלי. אנחנו בקשר כל החיים. למדנו באותה כיתה בבית הספר רעות. כשהיינו בני 20 נסענו ביחד להודו, ושם הוא קיבל את הצ'אנס הגדול של חייו – לתקלט במסיבה. שם בעצם הכל התחיל. הוא תמיד אהב מוזיקה והתפרנס ממנה, בעיקר בחו"ל. הוא התגורר באוסטרליה, באמסטרדם ובחצי השנה האחרונה בארצות הברית, ומשם הוא יצא לתקלט במסיבות בדרום אמריקה. הוא זכה להצלחה מסחררת ונחשב שם למוזיקאי בסדר גודל של אינפקטד מאשרום. סגדו לו בדרום אמריקה, אבל הוא מאוד רצה להצליח גם בארץ. הוא היה מגיע לתקופות ארוכות אבל לא הצליח כאן כפי שהצליח בחו"ל. רק לפני יומיים הוא שלח לי הודעה בווטסאפ, רצה שאעזור לו לקדם את עצמו".

מיקי יפרח, חברו של דהן: "הכרתי אותו בגיל 12. למדנו ביחד בפנימייה בשפיה, וכשהיינו בני 13 הוא גר אצלי בבית. לפני כשנתיים הייתי בטיול של סוכני ביטוח בברזיל, וכשסיימנו את הטיול בריו דה ז'נרו טסתי אליו לסן פאולו והייתי איתו שם שבוע. לפני שנה וחצי הוא ניסה שוב להשתקע פה אבל החזיק מעמד רק חודש וחצי. הוא תמיד רצה להשתלב פה, לא רק בקטע של מוזיקה. רונן היה הבן אדם הכי שמח שהכרתי. רק לפני שבועיים דיברתי איתו והוא סיפר לי על המסיבה במקסיקו. הוא היה אחד מהדי.ג'ייז החזקים בברזיל".

 

המסיבה שבה תקלט רונן דהן ואשר בה הוא נרצח

המסיבה שבה תקלט רונן דהן ואשר בה הוא נרצח

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אייל

    אבדה גדולה…צער גדול למשפחה.
    משתתף בצער המשפחה,שלא תדעו עוד צער.

    די ג'יי ענק!!!
    כמה עצוב…

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ברשתות החברתיות מבקשים תרומה כספית עבור המשפחה בטענה שאין להם כסף להביא את הגופה לארץ וגם שאין כסף עבור הקבורה. האם זה נכון?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר