הפגנת ההורים נגד אלימות כלפי הילדים בגנים (צילום: אלה אהרונוב)
הפגנת ההורים נגד אלימות כלפי הילדים בגנים (צילום: אלה אהרונוב)

צפו: הורים מפגינים נגד התעללות בילדים בגנים

ליד גן האם נאספו כ-300 הורים במחאה על הפגיעה בילדים בגנים, בעקבות פרשת ההתעללות של כרמל מעודה בילדי פעוטון בייבי לאב בראש העין. "מי שרע לו ורותח שיזעק" ו"דורשים מהפכה בחינוך לגיל הרך" נכתב על השלטים

פורסם בתאריך: 7.7.19 19:38

כ-300 הורים התאספו הערב (ראשון) ליד גן האם במרכז הכרמל כדי להביע את זעמם על האלימות המופנית כלפי ילדים בגנים. ההפגנה בחיפה היא חלק ממחאה ארצית בעקבות מקרה ההתעללות של הגננת כרמל מעודה בילדים בפעוטון בייבי לאב בראש העין. ההורים חסמו לרגעים אחדים את הכביש משני צדדיו.

"מי שרע לו ורותח שיזעק", נכתב על אחד השלטים שהחזיקה אם צעירה, וילדה אחזה שלט שעליו נכתב "אני לא שקופה, מגיע לי יותר". על שלט נוסף נכתב "דורשים מהפכה בחינוך לגיל הרך", ושלט אחר נגע בלב הבעיה ועליו נכתב "לילדינו דרושה השגחה".

הפגנה נוספת מתקיימת בשעה זו ברחוב אח"י אילת בקרית חיים. ברחבי הארץ מתקיימות הפגנות ב-25 מוקדים, ורבים מההורים המשתתפים מדווחים על פגיעות שילדיהם עברו בגנים שאליהם הם שייכים או השתייכו בעבר.

 

 

 

שירן ביינקר, אחת מהמפגינות, אמרה ל"כלבו – חיפה והצפון": "הילדים שלנו הם לא הפקר. לא הגיוני שבכל שבוע מתגלים מקרים של אלימות. כל אחת יכולה להיות גננת בלי שיבדקו את הרקע שלה. המסר שלנו הוא חד משמעי – אנחנו לא נבחר במפלגה שלא תעביר חוק על הגברת הפיקוח בגנים. אנחנו מבקשים שיהיו לגננות הדרכה וליווי פסיכולוגי. אנחנו רוצים שהענישה תוחמר ושתיקים יפסיקו להיסגר בפרקליטות".

התלונה בדבר סגירת תיקים ואי מיצוי הליכים חזרה אצל הורים רבים. אביטל אלנברג, מנהלת קבוצת "הורים בחיפה" אמרה: "הילד שלי חטף מכות, וההורים לא העיזו להגיש תלונה במשטרה כי הם פחדו שלא יהיה להם איפה לשים את הילדים בגן. ההורים אמרו 'הילדים משקרים', והמשטרה סגרה את התיק מחוסר ראיות. צריך להטיל פיקוח ולשים לזה סוף. צריך להגיד די ולהחמיר בענישה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר