מירון חירותי. שלושה שיאים ישראליים (צילום: מחלקת השחייה של אגודת מכבי חיפה)
מירון חירותי. שלושה שיאים ישראליים (צילום: מחלקת השחייה של אגודת מכבי חיפה)

שיאים ישראליים וקריטריון אולימפי לחירותי

מירון חירותי ממכבי חיפה קבע קריטריון אולימפי לטוקיו 2020, שבר שלוש פעמים שיאי ישראל בשני משחים שונים - 50 מטר חופשי ו-50 מטר פרפר - והעפיל לשני חצאי גמר באליפות העולם שנערכה בדרום קוריאה. גם יהונתן קופלב העפיל לחצי גמר

פורסם בתאריך: 28.7.19 11:06

השחיין מירון חירותי ממכבי חיפה קבע קריטריון אולימפי לטוקיו 2020, שבר שלוש פעמים שיאי ישראל בשני משחים שונים והעפיל לשני חצאי גמר באליפות העולם שנערכה בדרום קוריאה. יהונתן קופלב העפיל גם הוא לחצי גמר, ואדם מרעאנה זכה במדליית הארד במשחקים האירופיים לנוער.

חירותי השיג את הקריטריון למשחקים האולימפיים בטוקיו כאשר בחצי גמר במשחה ל-50 מטר חופשי הוא עצר את השעון על 22.01 שניות וסיים במקום ה-14 הכללי. בכך קבע חירותי שיא ישראלי חדש, כאשר במשחי המוקדמות הוא שבר את השיא בפעם הראשונה עם 22.06 שניות.

חירותי שבר גם את השיא הישראלי במשחה ל-50 פרפר כאשר העפיל לחצי הגמר עם 23.49 שניות. בחצי הגמר הוא קבע תוצאה חלשה יותר וסיים במקום ה-15 הכללי. במשחה ל-100 חופשי סיים חירותי במקום ה-38 הכללי.

 

 

יהונתן קופלב העפיל גם הוא לחצי הגמר במשחה היחיד שבו הוא השתתף – ל-50 גב – וסיים קופלב במקום ה-13 הכללי עם 25.02 שניות.

השחיין הצעיר אדם מרעאנה סיים עם מדליית הארד במשחקים האולימפיים לנוער שנערכו בבאקו, אזרבייג'אן, לאחר שקבע 56.63 שניות במשחה ל-100 גב.

 

אדם מרעאנה. ישתתף באליפות אירופה לנוער (צילום: איגוד השחייה הישראלי)

אדם מרעאנה. ישתתף באליפות אירופה לנוער (צילום: איגוד השחייה הישראלי)

 

המאמן הראשי של מחלקת השחייה באגודת מכבי חיפה חנן שטרלינג: "חמישה משחייני נבחרת ישראל קבעו את הקריטריון לאליפות העולם, ושניים מהם ממכבי, וחירותי חזר לארץ עם הקריטריון האולימפי. לגבי מראענה, הוא שחיין צעיר ומוכשר שנמצא בקו התקדמות טוב, ולמרות גילו הצעיר קבע כבר השנה את הקריטריון לאליפות אירופה לנוער".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר