מולטי תואר באוניברסיטת חיפה (צילום: יפית שקאלו)
מולטי תואר באוניברסיטת חיפה (צילום: יפית שקאלו)

שבוע פתוח נוסף למבקשים להירשם לאוניברסיטה

בפעם השלישית מקיימת השנה אוניברסיטת חיפה אירוע הרשמה המוני, כולל הנחה בדמי הרישום. הפעם המתכונת תהיה שונה, והמועמדים יקבלו את המידע בחוגים עצמם. לידיעת המועמדים: בחלק מהחוגים תיסגר ההרשמה בשבוע הבא

פורסם בתאריך: 2.8.19 08:45

אוניברסיטת חיפה תקיים שבוע פתוח נוסף שיימשך מיום ראשון ועד ליום חמישי ואשר מיועד להרשמה של מועמדים. השבוע הפתוח יהיה אירוע ההרשמה השלישי למוסד השנה – הראשון התקיים בחודש פברואר והשני בחודש יוני. באוניברסיטה מציינים כי האירוע הקרוב נפתח לבקשתם של מתעניינים רבים שלא הגיעו לשני המועדים הראשונים, וכי הפעם, בשונה מהפעמים הקודמות, מרכז הפעילות יתקיים בחוגים עצמם.

מנהלת השיווק באוניברסיטת חיפה אליענה דן: "הפעם המתכונת היא שונה מעט – בקומת ה-700 בבניין הראשי ייפתח מתחם של ייעוץ מרכזי, אבל המידע יתקבל בחוגים עצמם. בכניסה נחלק למתעניינים מפה עם כל הבניינים, החוגים והטלפונים ומידע על החוגים שעדיין פתוחים ועל אלה שכבר סגורים, כדי שהם יוכלו להגיע ישירות למקום המבוקש. הקמפוס ישולט כך שהמתעניינים לא ילכו לאיבוד. בחוגים מסוימים יהיו גם הרצאות ומפגשים. השבוע הזה מיועד גם לסטודנטים לתואר שני. היועצים יוכלו לקבל מהם את המסמכים הנדרשים, כמו תעודת התואר הראשון, והם לא יצטרכו להגיע שוב כדי להשלים פרוצדורות".

 

 

לדבריה של דן, זו ההזדמנות האחרונה למעוניינים להירשם ללימודים לפני שהאוניברסיטה תצא לפגרת הקיץ: "גם הפעם ייהנו הנרשמים מהנחת דמי הרישום בסך של כ-250 שקל, שהם כ-50 אחוז מדמי ההרשמה".

מדוע צריך לקיים שלושה אירועי הרשמה בשנה? הרי ניתן לפנות למרכז הייעוץ לאורך כל השנה.

"מרכז הייעוץ אכן פתוח במשך כל השנה, אבל הרבה מועמדים מעדיפים להגיע לשבוע פתוח ביחד עם חברים. יש במקום אווירה מיוחדת, והבאים נהנים מכל השירותים שמרוכזים עבורם במקום אחד – החל בייעוץ ובהכוונה וכלה ברישום עצמו. השבוע הפתוח יתקיים בשעות 10:00–15:00 כדי לאפשר לכמה שיותר מועמדים למצוא את היום בשבוע שמתאים להם. צריך לציין שיש חוגים שיסגרו את ההרשמה לתואר ראשון בסוף השבוע הבא, ובהם החוג לסיעוד, החוג לפיזיותרפיה, בית הספר לעבודה סוציאלית והחוג לשפה וספרות אנגלית, וגם חוגים בתואר השני כמו קרימינולוגיה וחינוך מיוחד. במהלך השבוע הבא אמורים להתפרסם ציוני הפסיכומטרי של מועד יולי, וחשוב להביא אותם כדי לקבל הכוונה למקצועות המתאימים".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר