צפריר רוזן
צפריר רוזן

מנהל חדש לאגף משאבי אנוש בעירייה

צפריר רוזן נבחר למנהל אגף משאבי אנוש בעיריית חיפה. רוזן, שמשמש בתפקיד זהה בעיריית כפר סבא, ייכנס לתפקידו בתקופת החגים ויחליף את נואית בן שמחון שהודיעה לאחרונה על עזיבה

פורסם בתאריך: 5.8.19 20:39

צפריר רוזן נבחר הערב (שני) למנהל אגף משאבי אנוש בעיריית חיפה. על התפקיד התמודדו כמה מועמדים ובהם מנהל אגף רכש ואספקה בעירייה ירון פיינטוך, המשמש גם חבר דירקטוריון בתיאטרון העירוני. רוזן נבחר במכרז, ועל זכייתו הוא התבשר על ידי ועדת המכרזים של העירייה שבה יושבים נציג משאבי אנוש (מנכ"ל העירייה איתן שטיאסני), נציג ציבור ונציג ועד העובדים.

רוזן, שפרש מצה"ל בשנת 2012 בדרגת סגן אלוף, מילא תפקידים בכירים במערך משאבי אנוש של הצבא, ועם שחרורו עבד בתפקידי ניהול בכירים. בשנתיים וחצי האחרונות הוא שימש מנהל אגף משאבי אנוש והדרכה של עיריית כפר סבא.

בדקות האחרונות הודיע רוזן לראש העיר כפר סבא רפי סער על בחירתו לתפקיד ועלעזיבתו המתוכננת. הוא ייכנס לתפקידו החדש בתקופת החגים.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. סופי

    לא יאומן אמרו שירדו ממנו כי הוא אדם לא הכי נחמד.
    קליש מה את מביאה על העובדים שלך????

  2. עודד

    מינוי בעייתי ביותר – כנראה לא בדקו מה היה בכפר סבא ומה סיבת העזיבה.

  3. א

    קליש וחבורתה לא מפספסים הזדמנות לפספס הזדמנות. פיינטוך היה מנהל כא מצויין שנאלץ לעזוב בגלל פוליטיקה מלוכלכת בימי יהב. אפשר היה לתקן את העיוות אבל קליש תעשה הכול נגד עובדי העירייה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר