רו"ח אבי עוז - שותף בכיר ומנהל סניף חיפה בחברת BDO
רו"ח אבי עוז - שותף בכיר ומנהל סניף חיפה בחברת BDO

כנס לבעלי עסקים קטנים ובינוניים יעסוק בהזדמנויות עסקיות

החברה הבין לאומית BDO תערוך בשיתוף עם החברה הכלכלית חיפה כנס שיעסוק בהיבטים השונים של פיתוח עסקים קטנים ובינוניים בחיפה, כמו ניצול של משאבי העיר, בעיות בגיוס ובמימון אשראי ומסחר מקוון. בכנס ישתתפו נציגי החברה, העירייה וגופים כלכליים ומקצועיים

פורסם בתאריך: 3.9.19 10:02

כנס בשם לצמוח מהצפון, שמיועד לבעלי עסקים קטנים ובינוניים ואשר מאורגן על ידי החברה הבין לאומית BDO, יתקיים ב-10 בספטמבר במלון לאונרדו בחיפה. את הכנס עורכת החברה, אשר עוסקת בראיית חשבון ובייעוץ עסקי, בשיתוף עם החברה הכלכלית חיפה, ויתארחו בו בכירי המגזר העסקי בחיפה שידונו בסוגיות מקצועיות וניהוליות.

את הכנס ינחה רו"ח זהר ממן, מנהל יחידת העסקים הקטנים והבינוניים בסניף תל אביב ב-BDO. המושבים יכללו סקירה של מצב העסקים הקטנים והבינוניים בחיפה והסביבה לעומת מרכז הארץ, ויעסקו בניצול משאבי העיר, באתגרים ובהזדמנויות לעסקים באזור, בבעיות של עסקים קטנים ובינוניים בגיוס ובמימון ואשראי, בבניית מערך יעיל ורווחי של E-Commerce (מסחר מקוון), בזיהוי קהלים חכם ועוד.

בכנס ישתתפו ראש מינהלת פיתוח חיפה 2030 עו"ד ענבל ריבלין, רו"ח אבי עוז – שותף בכיר ומנהל סניף חיפה בחברת BDO, מנכ"ל החברה הכלכלית חיפה אור שחף, נשיאת פיליפס ישראל ד"ר אפרת שפר, ראש מחלקת משאבי אנוש בטכניון ורד בהר, מנהל תחום העסקים בחיפה ובצפון בבנק הפועלים דרור הורן ואחרים.

 

 

עוז: "בחיפה ובסביבה הקרובה יש כ-1,500 עסקים קטנים ובינוניים שמייצרים מחזור שנתי של יותר מ-24 וחצי מיליארד שקל ומעסיקים כמעט 55,000 עובדים. אנחנו מאמינים שעם ליווי מקצועי נכון – גם חשבונאי, גם מול הרשויות וגם ברמה הכלכלית והעסקית שאנחנו מספקים – אפשר לעזור לעסקים האלו לצמוח ולהמשיך להצמיח את הכלכלה המקומית".

סגן ראש העיר עו"ד דוד עציוני המשמש יו"ר החברה הכלכלית חיפה: "העסקים הקטנים והבינוניים הם מרכיב חיוני באקוסיסטם של חיפה. יש להם ערך רב ביצירת מקומות עבודה, בשירותים לתושב ובפיתוח העיר. השאיפה שלנו היא לפתח עבורם סביבה עסקית חדשנית ומיטיבה שתעזור להם לצמוח. החברה הכלכלית עוסקת לאורך השנים בפיתוח תשתית כלכלית, ביצירת מקומות עבודה ובאיתור מנועי צמיחה כלכליים לחיפה, והמגזר העסקי הוא שותף אסטרטגי לדרך שמניעה את הפעילות הזו".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר