המיזם "רצים עם רמי" (צילום: עמי ורדי)
המיזם "רצים עם רמי" (צילום: עמי ורדי)

המיזם "רצים עם רמי" הגיע לחיפה

רמי יולזרי, חבר בעמותת נפגעי טראומה על רקע לאומי שהוגדר כלוקה בפוסט טראומה כתוצאה ממלחמת לבנון הראשונה, הקים לפני שש שנים את המיזם "רצים עם רמי" - קבוצת ריצה המיועדת לאנשים שחוו פוסט טראומה. כעת הגיע המיזם גם לחיפה

פורסם בתאריך: 23.9.19 14:28

המיזם "רצים עם רמי" שהחל לפני שש שנים בתל אביב הגיע לחיפה. מדובר בקבוצת ריצה המיועדת לאנשים שחוו פוסט טראומה.

היוזם הוא רמי יולזרי, חבר בעמותת נפגעי טראומה על רקע לאומי (נט"ל), שהוגדר כלוקה בפוסט טראומה (הפרעה בעקבות אירוע קשה) כתוצאה ממלחמת לבנון הראשונה בשנת 1982.

אימון הריצה מתקיים בימי שלישי בשעה 18:30, והמסלול שמקיף את האיצטדיון העירוני, מתחיל בחניון המערבי של האיצטדיון ונמשך לאורך של שלושה עד שישה ק"מ. המארגנים מציינים שניתן לבצע את המסלול גם בהליכה. במסגרת המיזם מתוכנן מפגש חברתי שייערך פעם בחודש, ולחברי הקבוצה תינתן ההזדמנות להשתתף ביחד כקבוצה בריצות מרתון.

הקבוצה החיפאית שהוקמה לאחרונה מונה בינתיים עשרה חברים, כולם חיילים לשעבר שלחמו במלחמות לבנון ובמבצע צוק איתן שהוגדרו כפוסט טראומתיים. מטפל הקבוצה הוא חוויאר סימנוביץ', עובד סוציאלי קליני שמתמחה בפוסט טראומה ורץ מרתון בעצמו.

 

 

יולזרי: "כפוסט טראומטי, בשילוב משבר גיל 40 פלוס, הבנתי שאני חייב שינוי באורח החיים שלי. שקלתי אז 135 ק"ג. התחלתי לרוץ ולשיניתי את הרגלי התזונה שלי, רק שלא ידעתי שזה יוביל לפלאשבקים מהתקופה ההיא של המלחמה. התייעצתי עם גורמים טיפוליים ולמדתי שהתקפי החרדה שלי נוצרו בעקבות הריצה, אך למרות זאת לא הפסקתי והיום הריצה עוזרת לי לטפל בבעיה".

החזון של יולזרי הוא להמשיך ולהקים ברחבי הארץ עוד קבוצות לאנשים שסובלים מפוסט טראומה כדי שהם "יידעו שיש להם את המקום שלהם ואת החופש שלהם".

חיפאים שמעוניינים להצטרף לקבוצה מוזמנים להתקשר לנט"ל בטלפון מס' 073-2363328.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר