הפיצוץ במעבדה בטכניון (צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז חוף)
הפיצוץ במעבדה בטכניון (צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז חוף)

צפו: פיצוץ במעבדה בטכניון. אדם אחד נפצע קשה

פיצוץ שאירע במעבדה בפקולטה להנדסת חומרים בטכניון גרם לנזק רב. כתוצאה מהפיצוץ נפגע גבר כבן 60 באורח קשה ופונה כשהוא סובל מכוויות ומחבלות לבית החולים רמב"ם. כוחות כיבוי האש סורקים את המקום כדי לוודא שאין נפגעים נוספים

פורסם בתאריך: 13.10.19 10:23

צוותים של כוחות הכיבוי וצוותי מד"א הוזנקו הבוקר (ראשון) למעבדה בפקולטה להנדסת חומרים בטכניון בעקבות פיצוץ שאירע במקום. ממד"א נמסר כי כתוצאה מהפיצוץ נפגע גבר כבן 60 באורח קשה, והוא פונה לבית החולים רמב"ם עם כוויות וחבלות בפלג גופו העליון.

מדוברות שירותי כבאות והצלה מחוז חוף נמסר כי כתוצאה מהפיצוץ נגרם נזק רב. כוחות הכיבוי ממשיכים כעת בסריקות במבנה במטרה לשלול הימצאות של נפגעים נוספים ומבצעים במקביל פעולות ניטור כדי לשלול מקרה של דליפת חומרים מסוכנים.

 

 

 

דן פורמן, חובש בכיר במד"א: "בכניסה למקום חברנו לכוחות הכיבוי ולעובדים של המתחם שהובילו אותנו לבניין סמוך לזה שבו התרחש האירוע ושאליו חולץ הפצוע. הוא מחוסר הכרה וסובל מכוויות בכל חלקי גופו ומפציעות בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל טיפול בכוויות, מתן משככי כאבים והנשמה, ופינינו אותו במצב קשה לבית החולים".

מהטכניון נמסר: "הפיצוץ התרחש במעבדה בפקולטה למדע והנדסה של חומרים. חבר סגל שנפצע פונה על ידי מד"א לבית החולים. הנהלת הטכניון נמצאת כעת במקום, ומתבצע תחקיר ראשוני באשר לנסיבות האירוע".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. איפה החגים?

    למה באתר כלבו אין שום כתבה על יום כיפור? חג סוכות? פסטיבל הסרטים? הקמת סוכת ראש העיר?

  2. אירית

    האירוע מעורר תהייה רבה ואף חמור ביותר ,בעיקר בגלל שבמוסדות כמו הטכניון והאוניברסיטה יש הקפדה לגבי נוהלי עבודה במעבדות ובכל שנה יש מפגש חובה שבו חוזרים ומחדדים את כל נהלי העבודה.
    כולי תקווה שהאחראים יקחו אחריות וזו תהיה תקרית חד פעמית שלא צריכה היתהלהתרחש בכלל.
    בריאות והחלמה לנפגע.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר