מעון יום לילדים (צילום: אייל טואג)
מעון יום לילדים (צילום: אייל טואג)

כתב אישום הוגש נגד המטפלות המתעללות מנוה שאנן

המטפלת ספיר כהן מואשמת בעבירות של התעללות בקטין ובתקיפת פעוטות בגן בנוה שאנן. המטפלת השנייה, שעל פרטי זהותה חל צו איסור פרסום, מואשמת בעבירות תקיפה. פירוט העבירות המזעזע בכתב האישום כולל מכות, נענועים אגרסיביים והטחת ראש של פעוטה במזרן

פורסם בתאריך: 5.11.19 13:00

פרקליטות מחוז חיפה לנושאים פליליים הגישה הבוקר (שלישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר כנגד שתי המטפלות החשודות בהתעללות ובתקיפת פעוטות בגן בנוה שאנן בחיפה. כתב האישום מייחס למטפלת אחת עבירות של התעללות בקטין על ידי אחראי ולמטפלת השנייה מיוחסות כמה עבירות תקיפה.

מהעובדות המצוינות בכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד אבי אור זך, סגן בכיר בפרקליטות מחוז חיפה פלילי, עולה כי ב-29 במרץ, בעת שהנאשמות שהו לבדן בתינוקייה עם הפעוטות, בני פחות משנה, התעללה מטפלת אחת גופנית ונפשית בפעוטות על ידי מעשי אלימות רבים כלפיהם, והמטפלת השנייה תקפה את הפעוטות בכמה מקרים.

בכתב האישום מפורטים מעשי ההתעללות של המטפלת האחראית ספיר כהן ושל הנאשמת השנייה שעל פרטי זהותה חל צו איסור פרסום. לפי האישומים הכניסה כהן מוצץ לפיה של אחת מהפעוטות, ואז הכתה אותה על פיה. כעבור כמה דקות היא אף סטרה על פניה. הנאשמת השנייה כיסתה את פני הפעוטה בחיתול בד ונענעה באגרסיביות את הסלקל. בחלוף עשר דקות השליכה כהן פעוטה אחרת אל סלקל, כך שראשה נחבט. כעבור שעה היא ניגשה לפעוטה ששכבה במיטתה והכתה אותה פעמיים באמצעות סינר.

בכתב האישום מפורטים מקרים נוספים שבהם הטיחה כהן את ראש של פעוטה במזרן, בעטה בראשו של פעוט, הכתה פעוטה שלוש פעמים בפניה כאשר השכיבה אותה על עמדת ההחתלה, ולאחר מכן נתנה מכות אגרוף וקינחה את אפה של הילדה באגרסיביות.

 

 

הנאשמת השנייה מואשמת כי השליכה פעוטה על מזרן והאכילה אותה באגרסיביות, כאשר כהן צפתה במתרחש. תיאור קשה נוסף הוא הנחת חיתול בד על פניה של פעוטה, על אף שכהן ידעה שהיא סובלת מקשיי נשימה עקב צינון. הורי של הפעוטה, מולי ולירון בן חמו, שהבחינו בשפה נפוחה ובסימן כחול בוהק על בתם בת החצי שנה, הם אלה שדרשו לצפות במצלמות הגן, גילו את המעשים ופנו למשטרה. בחודש מאי עבר התיק לפרקליטות המחוז.

מולי בן חמו: "הבוקר קיבלנו עדכון מהפרקליטות על כך שהוחלט להגיש כתב אישום נגד כהן באישום התעללות ונגד המתעללת השנייה באישום תקיפה. הדבר מקומם אותנו כי צפינו בכל הסרטונים ונכון שהמטפלת השנייה התעללה קצת פחות מכהן, אבל עדיין היא התעללה ברמה כזאת שהיתה עלולה להיגמר במוות של תינוקות".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר