טלי לוי הראל ויובל רפפורט-רום
טלי לוי הראל ויובל רפפורט-רום

ריצה משותפת לראשות ועד ההורים היישובי

יובל רפפורט-רום וטלי לוי הראל, שני יו"רים של ועדי הורים בבתי ספר בחיפה, יתמודדו ביחד על ראשות ועד ההורים היישובי. "מה שנחוץ להנהגת ההורים יותר מכל זה איחוד שורות", אמרו השניים, והבטיחו לקדם נושאים כמו איכות סביבה וחינוך דיגיטלי

פורסם בתאריך: 13.11.19 11:24

שני יושבי ראש של ועדי הורים בבתי ספר בחיפה ירוצו ביחד בבחירות לראשות הוועד היישובי שיתקיימו ביום שני. השניים הם יובל ררפורט-רום, יו"ר ועד ההורים בבית הספר היסודי זכרון יוסף המשמש כסגן שני בוועד היישובי בחיפה, ועו"ד טלי לוי הראל, יו"ר הנהגת הורים בבית הספר היסודי רוממה ניגונים.

בהודעה שהוציאו השניים נכתב: "לאחר חשיבה מעמיקה הגענו למסקנה שבעת הזו מה שנחוץ להנהגת ההורים יותר מכל זה איחוד שורות, בניית סדר יום אחיד ומגובש להנהגת הורי חיפה ויצירת תנופת עשייה מחודשת. אנו נרצה לקדם את המבנה ואת התקנון של הוועד, את החינוך בעידן הדיגיטלי, את איכות הסביבה כנושא ליבה וכמובן את הטיפול השוטף בבעיות שעולות מעת לעת. ביום שני נבקש את אמון היו"רים הבית ספריים בנו ביחד על מנת שנוכל להוביל את הפורום החשוב שלנו להצלחות ולהישגים".

מול השניים יתמודד עופר גרין, יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר היסודי רמות וסגן ראשון בוועד ההורים היישובי.

יצוין שיו"ר הוועד יישובי מייצג את כלל הורי התלמידים בבתי הספר בעיר במגעים מול הנהלת העירייה.

 

 

לוי הראל, נשואה ואם לשלושה ילדים, היא פעילה ותיקה בתחומי החינוך החברה והקהילה. מלבד היותה יו"ר הנהגת ההורים ברוממה ניגונים היא גם מובילה את קהילת רוממה החדשה וחברה בוועדה לשוויון מגדרי בעירייה. לדבריה, האני מאמין שלה בחינוך הוא ש"ההורים הם שותפים טבעיים להצלחתה של מערכת החינוך, לצד משרד החינוך ועיריית חיפה, ולכן צריך לעודד שיתופי פעולה בין הגופים השונים".

בעבר ייצגה לוי הראל את הנהגת ההורים בבית הדין לעבודה, תמכה בהשבתת בתי הספר כדי שהמדינה תעלה את רף התמיכה לחינוך המיוחד ופעלה למען מעונות היום בעיר.

רפפורט רום, נשוי ואב לארבעה ילדים: "במשך כל חיי עסקתי בפעילות למען החברה. בקדנציה הקרובה אפעל למימוש שלוש מטרות מרכזיות – קביעת אמות מידה עקרוניות בנושאי חינוך פורמלי ובלתי פורמלי וחינוך מיוחד בעיר, בניית אמנת הורים להתמודדות עם נושאי החינוך בעידן הדיגיטלי, וקידום התשתית הארגונית לפעולת הוועד היישובי כמו תקנון, מבנה וביטוח של ועדי הורים. אני מאמין שפורום הוועד היישובי הוא פורום חשוב ביותר, שהתגבש והתאחד למען מטרה אחת חשובה – חינוך ילדינו. אנחנו קוראים לכלל יושבי הראש של בתי הספר בעיר לבוא ביום שני, להצביע ולהשפיע".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שולי

    טלי לוי מספר אחת
    רצינית אחראית אכפתית ורואה את טובת הכלל לפני טובתה האישית

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר