נציגי חיפה בכנס הערים החכמות בברצלונה (צילום: יח"צ)
נציגי חיפה בכנס הערים החכמות בברצלונה (צילום: יח"צ)

חיפה השתתפה לראשונה בכנס הערים החכמות בברצלונה

עיריית חיפה והחברה הכלכלית הקימו לראשונה ביתן עירוני שבו הן הציגו את יתרונותיה של העיר עבור חברות מתחום העיר החכמה. "זהו עוד צעד בביסוס מעמדה של חיפה כמרכז טכנולוגי וחדשני בולט", אמר סגן ראש העיר דוד עציוני שייצג את העיר בכנס

פורסם בתאריך: 20.11.19 07:31

חיפה השתתפה השנה לראשונה בכנס הגדול והחשוב בעולם בתחום הערים החכמות אשר מתקיים מדי שנה בברצלונה. במסגרת הכנס הקימו עיריית חיפה והחברה הכלכלית לחיפה ביתן עירוני, שבו הן הציגו לראשונה את היתרונות של חיפה לחברות מתחום העיר החכמה אשר מייצרות טכנולוגיות מידע ותקשורת במטרה לנהל נכסים עירוניים בתחומים שונים, ובהם התשתיות והתחבורה.

בכנס הערים החכמות, שמגיעים אליו מדי שנה כ-30,000 מבקרים, השתתפו אלפי מציגים מכ-140 מדינות. את חיפה ייצגו בכנס סגן ראש העיר ויו"ר החברה הכלכלית דוד עציוני, מנכ"ל החברה הכלכלית אור שחף, מנהל הפיתוח העסקי בחברה מוטי מאיר, מנהל אגף התשתיות העירוניות בעירייה אלי אלקבץ ומנהלת המרכז לניהול ולבקרת התנועה במטרופולין חיפה ענת גלעד.

 

 

עציוני: "השתתפותה של חיפה באחד מאירועי הטכנולוגיה החשובים בעולם היא עוד צעד בביסוס מעמדה כמרכז טכנולוגי וחדשני בולט. המטרה היא לפעול למען קידום פתרונות שיטיבו עם התושבים מצד אחד וייצרו אפיקי הכנסה לעיר ומקומות עבודה איכותיים מהצד השני".

שחף: "שמחנו להירתם לבקשתה של העירייה ולפעול להקמת הביתן הראשון של העיר בתערוכת הערים החכמות. חיפה היא כר פורה בעל יתרונות רבים עבור חברות מתחום העיר החכמה. חיפה היא אזור אורבני עם יתרונות ייחודיים של מטרופולין ועם אזורי הייטק ותעשייה מסורתית לצד נמל, מרכזי רפואה, מוסדות אקדמיים בולטים ומרכז התחבורה הציבורית הגדול בישראל, והכל בשטח הטופוגרפי הייחודי בישראל שכולל הר, יער, מישור וים. תשתיות אלה יכולות לספק לחברות בין לאומיות שטח נרחב לשיתוף פעולה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שום כלום

    עוד טיולים מיותרים על חשבון משלם המיסים.
    הביתן הניב משהו? ספרו לנו.
    או שעמדתם כמו קלוצים להצטלם ואז טיילתם

  2. הרצל

    כסף ציבורי לפח. התועלת בנסיעה של אוסף הכלום ושום דבר האלה = לתועלת בנסיעת חברי אגודת המצילים הימיים בשווייץ לכנס מצילים בהוואי

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר