עץ חג המולד. רק בישראל משחקים בערב החג (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
עץ חג המולד (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

זעם במכבי ובהפועל: הדרבי ייערך בערב חג המולד

הדרבי החיפאי השני של העונה יתקיים ביום שלישי, 24 בדצמבר, ובשתי הקבוצות החיפאיות מאשימים את מינהלת הליגה בפגיעה בשחקנים הזרים. וגם האוהדים ממש לא מרוצים

פורסם בתאריך: 5.12.19 10:28

זעם בשתי הקבוצות החיפאיות על החלטתה של מינהלת ליגת העל לקיים מחזור ליגה של אמצע השבוע בערב חג המולד. המחזור ה־15 יפוצל ליומיים – שלישי (ערב חג המולד) ורביעי (חג המולד) – כאשר הדרבי השני של העונה בין מכבי חיפה להפועל חיפה, שאותו תארח מכבי, נקבע ליום שלישי. גורמים בשתי הקבוצות טוענים כי בשל המשחק ייאלצו שחקניהן הזרים להחמיץ את החג החשוב ביותר בעולם הנוצרי, וכינו את החלטתה של המינהלת “לא ראויה ונגועה באטימות”.

“לא היה קורה כלום אם היו קובעים מחזור של אמצע השבוע כעבור שבועיים”, אמר גורם במכבי ל”כלבו”, “זה פשוט עלבון לשחקנים הזרים”.

בינתיים התפרסמו ברשתות החברתיות פוסטים של אוהדים מכל רחבי הארץ, שגם לקבוצותיהם נקבעו משחקים בערב חג המולד, שבהם הם דורשים מהמינהלת לשנות את המועד של המחזור. בפוסטים מגלים האוהדים אמפתיה לשחקנים הזרים שלא יוכלו לחגוג כראוי. גם למכבי וגם להפועל יש אוהדים רבים במגזר הנוצרי, והם אינם רוצים להחמיץ את הדרבי אך מעוניינים לחגוג את החג עם משפחותיהם.
יצוין כי בכל הליגות באירופה לא יתקיימו משחקים בערב חג המולד, כאשר גם בפרמיירליג באנגליה בוטל כבר לפני שנים אחדות הנוהג לקיים משחקים ביום זה.

 

 

דובר מינהלת הליגה קובי ברדה מסר בתגובה לשאלת “כלבו” כי “עד כה לא פנתה אלינו שום קבוצה בבקשה לשנות את מועד המשחק מ־24 בדצמבר למועד אחר. אנחנו משחקים לפי לוח משחקים צפוף שנקבע מראש, כאשר רק חגים יהודיים מהווים עילה לדחייתו של מחזור כלשהו”.

יצוין כי מכירת הכרטיסים לדרבי נמצאת כבר בעיצומה, ולמרות שהסיכויים לדחייתו הם נמוכים, נראה כי כל הכרטיסים למשחק יימכרו וכי היציעים באיצטדיון העירוני יהיו מלאים לגמרי.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אילנה

    לו היו קובעים במדינה אירופית,או כל מקום אחר את תאריך משחק חשוב לערב פסח, ראש השנה וכו׳ היו רואים זאת כאקט אנטישמי. למה צריך לפנות ולבקש שינוי השינוי, האם המתכננים לא מסתכלים בלוח השנה?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר