חטיבת הביניים בסניף אחוזה של בית הספר הריאלי
חטיבת הביניים בסניף אחוזה של בית הספר הריאלי

הריאלי מתכנן לפתוח כיתה ז' חמישית באחוזה

בעקבות הביקוש הרב שוקל בית הספר הריאלי לפתוח כיתה ז' נוספת בחטיבת הביניים בסניף אחוזה כדי לאפשר שילוב של תלמידים חדשים בבית הספר. בשבוע שעבר הודיע הריאלי כי לא תתקיים הרשמה לכיתות ח'-י"ב במוסד בגלל חוסר מקום

פורסם בתאריך: 8.12.19 13:15

הנהלת בית הספר הריאלי שוקלת לפתוח כיתה ז' חמישית בסניף החטיבה התיכונית באחוזה החל משנת הלימודים הבאה (תשפ"א), וזאת במטרה להיענות לביקוש הרב לבית הספר בכיתה ז'. ההרשמה תיפתח ב-9 בינואר באתר באינטרנט של הריאלי.

כזכור, בשבוע שעבר הודיעה הנהלת הריאלי כי לא תתקיים הרשמה לכיתות ח'-י"ב לשנת הלימודים הבאה בשל חוסר מקום, למעט מקרים חריגים.

מנכ"ל הריאלי ד"ר יוסי בן דב: "לנוכח הביקוש הרב אנחנו שוקלים להוסיף בשנת הלימודים הבאה כיתה ז' נוספת באחוזה. למעשה, ההרשמה לכיתה ז' היא ההזדמנות האחרונה להשתלב בבית הספר עבור תלמידים שמעוניינים ללמוד בו. משנת הלימודים הבאה ייפתחו בכל החטיבות התיכוניות של הריאלי 13 כיתות בכל שכבה".

 

 

יצוין כי חטיבת הביניים באחוזה מתמקדת בפיתוח מנהיגות. מנהל החטיבה עומר בן ארי: "בחטיבה שלנו מנהיגות היא אורח חיים מתוך הבנה שחוויית המנהיגות בהווה סוללת לתלמידינו הלכה למעשה את הדרך להיות אזרחים פעילים, מעורבים ומשפיעים גם בעתיד. התלמידים נוטלים חלק במגוון רחב של מסגרות אשר מכוונות למנהיגות – החל במנהיגות אישית של העצמה והתפתחות וכלה בקבוצות מנהיגות של תלמידים שמקדמים מהלכים פדגוגיים, חינוכיים וחברתיים למען תלמידי הסניף ולמען הקהילה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר