סניף בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: שושן מנולה)
סניף בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: שושן מנולה)

הריאלי: לא תתקיים הרשמה לכיתות ח'-י"ב

ההרשמה לבתי הספר לשנת הלימודים הבאה תיפתח בעוד כחודש, אך בית הספר הריאלי כבר הודיע כי בשל חוסר מקום לא תיפתח הרשמה לכיתות ח'-י"ב אלא רק לששת גני הריאליגן ולכיתות א'-ז'

פורסם בתאריך: 2.12.19 07:57

כחודש ימים לפני פתיחת מועד הרישום לבתי הספר מודיעה הנהלת בית הספר הריאלי כי לא תיפתח הרשמה לכיתות ח'-י"ב לשנת הלימודים הבאה (תשפ"א) בשל חוסר מקום. לפיכך, בריאלי ניתן יהיה להירשם רק לששת גני הריאליגן ולכיתות א'-ז'. התלמידים שיירשמו לכיתה ז' יחויבו לעבור מבחן בדיקת רמה בשפה האנגלית, שתוצאותיו יקבעו מי יחויב לעבור קורס השלמה בקיץ שמחירו הוא 350 שקל.

יצוין כי בכל ששת סניפי הריאלי לומדים יותר מ-4,000 תלמידים. שכר הלימוד בכיתות א'-ו' יעמוד בתשפ"א על 19,500 שקל לשנה, בכיתות ז'-ח' על 24,700 שקל לשנה, ובגני הילדים על 3,470 שקל לחודש לילידי שנתון 2015 ו-2,850 שקל לחודש לילידי השנתונים 2016 ו-2017.

ניסיון העבר מלמד כי ביום פתיחת ההרשמה לריאלי, שמתבצעת באמצעות אתר האינטרנט של בית הספר, אוזלים המקומות הפנויים תוך שעות ספורות, וגם רשימת ההמתנה נסגרת במהירות. בריאליגן נסגרה ההרשמה בשנים הקודמות תוך פחות משעה.

 

הריאליגן (צילום: שושן מנולה)

הריאליגן (צילום: שושן מנולה)

 

 

במסגרת הליך המיון בריאליגן מתבקשים ההורים למלא שאלון ולהשתתף בשני מפגשים קבוצתיים עם הילדים. המפגשים יתקיימו בין סוף ינואר לאמצע פברואר. המיון לכיתה א' נעשה באמצעות חוג שנקרא "צעד ריאלי ראשון" ושבמסגרתו מתקיימים שישה מפגשים לבדיקת מוכנותם של התלמידים לכיתה א'. המיון לכיתות ב'-ו' כולל ריאיון ובחינת ידע אשר מתבססת על רשימת נושאים רלוונטית לשכבת הגיל. לכיתות ז' כולל המיון ריאיון אישי ובחינות מטעם מכון אדם-מילא שבודקות ידע מצטבר ויכולת ואשר לא מצריכות הכנה מראש.

מנכ"ל הריאלי ד"ר יוסי בן דב: "השנה אכן נקלוט תלמידים רק לכיתות א'-ז' ולגנים. במקרים חריגים כמו תלמידים חוזרים תיבדק האפשרות לקלוט אותם בכיתות הגבוהות. בכל מקרה, אנחנו משריינים מקומות בקמפוס בית בירם לתלמידי הפנימייה שלנו ושל משרד הביטחון".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר