אושרי רואש. שני הצדדים לא מוותרים (צילום: צלמוס)
אושרי רואש. שני הצדדים לא מוותרים (צילום: צלמוס)

הפועל ערערה לבית הדין הארצי לעבודה על הפסיקה לטובת רואש

בחודש אוגוסט חייבה שופטת בית הדין לעבודה בחיפה דניה דרורי את הפועל חיפה לשלם לאושרי רואש, לשעבר קפטן הקבוצה, פיצויים בסך של 277,000 שקל

פורסם בתאריך: 13.12.19 14:01

הפועל חיפה ערערה לבית הדין הארצי לעבודה בירושלים על החלטת בין הדין לעבודה בחיפה שפסק כי על המועדון לשלם לאושרי רואש, לשעבר קפטן הקבוצה, פיצויים בסך של 277,000 שקל.

כזכור, בחודש אוגוסט חייבה שופטת בית הדין לעבודה בחיפה דניה דרורי את הפועל לשלם לרואש פיצויי פיטורים על עשר שנותיו במועדון, דמי הבראה, השלמות לקופות גמל ושכר טרחת עורך דין. הפועל כבר שילמה לרואש את רוב התשלומים שבהם היא חויבה, אך בחרה כאמור להגיש ערעור.

במקביל הגיש רואש לבית הדין הארצי לעבודה בקשה לפסוק על תשלום מענקים עבור צבירת נקודות ליגה – בקשה שנדחתה על ידי השופטת דרורי ואשר הופיעה בתביעה שהוא הגיש לבית הדין בחיפה.

 

 

ועוד בענייני בית הדין לעבודה – הפועל תגיש בימים הקרובים כתב הגנה לתביעה שהגיש לידן דלויה לבית הדין, שבה הוא דורש פיצויים בסך של 180,000 שקל.

בימים הקרובים אמור להתקבל את פסק הבוררות בעניינו של החלוץ זרקו קוראץ’, וזאת לאחר ששני הצדדים הגישו את סיכומיהם למוסד לבוררות. כזכור, החלוץ המונטנגרי תבע את הפועל על יותר מחמישה מיליון שקל, הצדדים כבר הגיעו לפשרה שבמסגרתה ישלם המועדון לשחקן כ־650,000 שקל, אך המגעים ביניהם התפוצצו, והתביעה חזרה למוסד לבוררות.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר