מטוס של חברת ישראייר (צילום: אלון רון)
מטוס של חברת ישראייר (צילום: אלון רון)

חיפה על מפת הטיסות של ישראייר גם בקיץ

אל קו החורף שמפעילה חברת ישראייר משדה התעופה בחיפה ללרנקה יתווספו בקיץ שני קווים חדשים - חיפה-פאפוס וחיפה-רודוס. רוצים לטוס ליעדים רחוקים יותר? קחו את הרכבת לנתב"ג

פורסם בתאריך: 9.2.20 15:24

חברת התעופה ישראייר פרסמה היום (ראשון) את לוח טיסות הקיץ שלה, ובה יעדים חדשים שאליהם ימריאו מטוסי החברה משדה התעופה בחיפה. היום מפעילה החברה טיסות חורף רק בקו חיפה-לרנקה (קפריסין), ואילו בקיץ יתווספו לרשימה עוד שני יעדים: פאפוס (גם היא בקפריסין) ורודוס (יוון).

לפי הפרסומים של החברה, הקו לרודוס יהיה הקו היחיד שתפעיל החברה לאי הזה מישראל. הטיסות לרודוס יחלו ב-23 ביוני ויתקיימו בימי שלישי, ומחיר הטיסה יהיה החל מ-279 דולר לנוסע. מחיר חבילה לשבוע ימים במלון חמישה כוכבים ברודוס (הכל כלול), שגם אותה משווקת ישראייר, יהיה 829 דולר לאדם והוא מתומחר בשיטת הכל כלול. הטיסות לפאפוס שייצאו גם מחיפה וגם מנתב"ג יחלו ב-29 ליוני ויתקיימו בימים שני ושישי. בישראייר מציינים כי הטיסות מחיפה מתבצעות במסגרת שיתוף פעולה עם חברת התיירות איסתא.

 

 

סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת ישראייר גיל סתיו: "התאמנו את סל המוצרים שלנו לשנת 2020 לצרכים של הלקוח הישראלי, וזאת נוסף על חיזוק ועל תגבור ליותר מ-30 יעדים שאליהם אנחנו טסים. השקנו יעדים חדשים שמייצרים ערך אמיתי לחופשה, וזאת לצד הגדלת תדירות הטיסות".

בין היעדים החדשים של החברה לקיץ 2020 ניתן למצוא את הערים חאניה בכרתים (יוון), סקופיה (בירת מקדוניה) וירוואן (בירת ארמניה), כאשר הטיסות ליעדים אלו ייצאו מנתב"ג.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר