יום פתוח באוניברסיטת חיפה (צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה)
יום פתוח באוניברסיטת חיפה (צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה)

היום הפתוח באוניברסיטה יעמוד בסימן המולטי תואר

היום הפתוח הראשון של אוניברסיטת חיפה לשנת 2020 יתקיים ביום חמישי, 20 בפברואר. במרכז תפישת המולטי תואר עומדת ההבנה כי שוק העבודה החדש דורש ידע רב תחומי

פורסם בתאריך: 12.2.20 09:02

אוניברסיטת חיפה תקיים את היום הפתוח הראשון שלה לשנת 2020 בסימן מהפכת המולטי תואר. היום הפתוח יתקיים ביום חמישי, 20 בפברואר, בשעות 19:00-16:00, והמבקרים ייחשפו לאשכולות הלימוד החדשים של האוניברסיטה המאפשרים גם לבוגרי מדעי הרוח, החברה והחינוך ללמוד קורסים בתכנות, בשפות מחשב וכד'.

היום הפתוח מיועד גם למי שמעוניין להירשם לשנת הלימודים הבאה (תשפ"א) וגם למי שרוצה להתחיל ללמוד כבר בסמסטר ב' הקרוב במסלול מיוחד שיאפשר לו לסיים את לימודיו עם חבריו שהחלו ללמוד כבר בסמסטר א'. היום הפתוח יכלול דוכני מידע והרשמה, הרצאות ומפגש עם חברי הסגל, ובאוניברסיטה מציינים שמי שיבחר להירשם ביום הפתוח יקבל 50 אחוז הנחה בדמי ההרשמה.

 

 

יצוין שבמרכז תפישת המולטי תואר של אוניברסיטת חיפה עומדת ההבנה כי שוק העבודה של המאה ה-21 דורש ידע רב תחומי וארגז כלים שכולל יכולות רחבות. שיטת המולטי תואר מורכבת משלושה רכיבים – קורסי העשרה, שילובי חוגים ייחודיים והקניית כלים יישומים.

רקטור האוניברסיטה פרופ' גוסטבו מש: "נגמרו הימים שבהם בוגר של אוניברסיטה לא קיבל כלים טכנולוגיים או כלים חישוביים, ושבהם בוגר שלא יודע דברים בסיסיים במדעי הרוח. האתגרים של המאה ה-21 הם אתגרים מורכבים ורבי מימדים, והבוגרים שאנחנו רוצים להוציא הם בוגרים מורכבים ורבי מימדים".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר