מרקו בלבול ויוסי אבוקסיס. לא באותה ליגה (צילום: צלמוס)
מרקו בלבול ויוסי אבוקסיס. לא באותה ליגה (צילום: צלמוס)

יאללה, לקפל

פורסם בתאריך: 10.3.20 08:41

האדם היחיד בישראל שצריך להגיד תודה על בהלת הקורונה הוא מרקו בלבול. אם היה קהל באיצטדיון אתמול, יש סיכוי יותר מסביר שעור התוף של מאמן מכבי חיפה היה נקרע משריקות הבוז. אגב, אם הבן שלי יהלי, שיחגוג בשבת יום הולדת שנה, היה מנהל את המשחק, מכבי היתה נראית יותר טוב. הרבה יותר טוב.

כמה אפור אתה יכול להיות, יא בלבול? כמה פחדן, חסר כריזמה ומנותק? אני לא יודע מה אתה עושה במהלך השבוע בכפר גלים, אבל אני בהחלט יודע מה אתה צריך לעשות בכל ערב פנוי – לקחת שיעורים פרטיים אצל מאמני כדורגל על איך מנהלים משחק.

 

 

קבלו סקופ: מכבי חיפה תסיים את העונה בלי שום תואר. אוהדי מכבי יסיימו את העונה בלי תואר. וגם בלבול יסיים את השנה בלי תואר. בעצם, עם תואר אחד – המאמן שהרס את ירדן שועה. אני מרחם על החלוץ הצעיר. נכון, הוא בעייתי, אימפולסיבי ובלתי צפוי, אבל גם שלוות הנפש שלי היתה מתפוצצת אם הייתי רואה את סינטיהו סולליך המשתקם נכנס לפני למשחק כשהקבוצה שלי נמצאת בפיגור מול הבונקר של יוסי אבוקסיס.

משחק גביע זה להיות או לחדול, וכשאתה נקלע לפיגור חצי שעה לפני שריקת הסיום אתה חייב ללכת על כל הקופה. אלא אם השם שלך הוא מרקו בלבול. בשורה התחתונה, למרות כל השלישיות והרביעיות של העונה, בלבול נכשל במאני טיים: הפסדים למכבי תל אביב, להפועל כפר סבא, למ.ס אשדוד וכמובן הביזיון מול הפועל באר שבע ברבע גמר גביע המדינה.

אני בטוח שבהנהלה שמחים על כך שכל האש נשלחת לעברו של בלבול. שוב השליח יהיה זה שישלם את המחיר. אבל וואלה, השליח הוא חלש מאוד.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. הזאב

    בלבול גמר את העונה איך שהיא התחילה מחצית ראשונה גרועה כמעט חצי עונה אגו ופרינציפ נגד שועה ועווד בחלון העברות לא הביא מגינים שהוא ידע שהם גרועים מבוקה ,,ומנחם שבגלל טעות שלו הפסדנו את הגביע ,,אבל היה צריך בחלון להביא את פריי שהיה טוב באמצע 2 מגינים ובלם כבוי ,,בלבול זה בנינו את האגו והפרינציפ תשאיר בבית איתם אין כביע ובטח גם אליפות זה בנינו ,,במשחקים נגד בקבוצות הגדולות ובמשחקים נגד כפר סבא אשדוד וביתר עשית במכנסיים מעניין איזה תירוץ יש להשאיר אותך במכבי חיפה שאני מסתכל על העונה את האמת אתה לא מתאים להיות מאמן כי חיפה תמיד הלכה על אליפות וכל התארים ואתה נשאל כל שבוע על ידי הכתבים ואתה אומר אנחנו חיים ממשחק למשחק מכבי חיפה זה לא עוד קבוצה ולא חיים ממשחק למשחק צריך לעשות חילופים נכונים ולהביא שחקנים נכונים למקומות שצריך ואת זה בלבול לא עשית ,,ציון כישלון

  2. איציק

    פוסט יפה למעט דבר אחד – ב"ש לא באה לשחק בונקר ולא שיחקה בונקר. היא תקפה את מכבי חיפה והיתה הרבה הרבה יותר מסוכנת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר