ההורים זהבה ודניאל מלקמו, ד"ר עידו שולט והבן הקטן ליאם (צילום דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)
ההורים זהבה ודניאל מלקמו, ד"ר עידו שולט והבן הקטן ליאם (צילום דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)

ברית בצל הקורונה: הרופא שימש סנדק

באחד מחדרי הטיפול של מחלקת יולדות א' בקריה הרפואית רמב"ם נערך טקס ברית מילה לבנה של יולדת שעדיין מאושפזת במחלקה. ד"ר עידו שולט, מנהל השירות לרפואת האם והילד שליווה את היולדת, נבחר לשמש סנדקו של בנה

פורסם בתאריך: 25.3.20 18:11

במערך ההיריון והלידה של הקריה הרפואית רמב"ם נרשמים מדי יום אירועים מרגשים, אבל הבוקר נערך שם אירוע מרגש במיוחד. באחד מחדרי הטיפול של מחלקת יולדות א' נערך טקס ברית מילה לבנה של יולדת שעדיין מאושפזת במחלקה אחרי ניתוח מורכב. שיאו של האירוע היה כאשר מבין מספר המשתתפים המצומצם בטקס נבחר ד"ר עידו שולט, מנהל השירות לרפואת האם והילד שליווה את היולדת, לשמש סנדקו של בנה. "רצינו לסגור מעגל", אמרה האם זהבה מלקמו.

מלקמו, בת 36 מיקנעם, ילדה לפני שמונה ימים ברמב"ם את ילדה הרביעי – אח לבן ולשתי בנות. מלקמו שוהה במערך ההיריון ברמב"ם זה חודש מכיוון שהיא נזקקה לשמירת הריון ולהשגחה רפואית הדוקה. לקראת השבוע ה-37 להיריונה הוחלט ליילד אותה, והיא נכנסה לניתוח חירום שהסתיים בהצלחה. בנה נולד במשקל של 3.015 ק"ג, אך מפאת מורכבות הניתוח נאלצה האם להישאר בבית החולים. שמונה ימים לאחר הלידה החליטה המשפחה לקיים את טקס ברית המילה בבית החולים.

 

 

"זאת סיטואציה מרגשת מאוד", אמר ד"ר שולט, "התבקשתי להיות הסנדק לפני כמה ימים, ומיד הסכמתי. זו חוויה שאני אקח איתי תמיד".

מלקמו: "עברתי פה ארבע לידות שכולן היו מורכבות. אחרי ניתוח לא פשוט נוסף זכיתי היום להחזיק את בני בטקס הברית ביחד עם בעלי דניאל. זכיתי שהרופא שטיפל בי יהיה הסנדק של הבן שלי. קראנו לו ליאם – שם שמסמל עוצמה ואור והוא הכי נכון לתקופה הזו".

 

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אילנה

    מזל טוב לאם ולכל המשפחה, שתגדלו בבריאות,בקלות ובנחת את הילדים. ועבודה קלה ומספקת לצוות בית החולים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר