פרופ' רון רובין (צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה)
פרופ' רון רובין (צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה)

האוניברסיטה הקימה קרן סולידריות לסיוע לעובדים שייפגעו מהמשבר

אוניברסיטת חיפה וכל ועדי הסגלים - הבכיר, הזוטר והמינהלי - הקימו קרן לערבות הדדית שאליה יוכלו העובדים לתרום כל סכום שיבחרו מתוך שכרם למען עובדים של המוסד שייפגעו כלכלית ממשבר הקורונה

פורסם בתאריך: 26.3.20 12:37

אוניברסיטת חיפה הקימה קרן לערבות הדדית בשיתוף עם כל ועדי הסגלים – הבכיר, הזוטר והמינהלי – שאליה יוכל כל עובד לתרום כל סכום שיבחר מתוך שכרו, באופן התנדבותי וללא רישום, למען עובדים של המוסד האקדמי שייפגעו כלכלית ממשבר הקורונה. הסיוע יינתן לפי קריטריונים שייקבעו מראש ויתבצע על ידי ועדה שתורכב מנציגי הנהלת האוניברסיטה ונציגי כל הסגלים.

במכתב לאנשי האוניברסיטה שנשלח אתמול (רביעי) כתבו נשיא האוניברסיטה פרופ' רון רובין ויושבי הראש של הסגלים: "מתוך תחושה של ערבות הדדית ודאגה לכל חברי וקהילת האוניברסיטה, הארגונים פועלים להקמת קרן סולידריות לסיוע לעובדי הסגל המינהלי, עובדים שעתיים ועובדים אחרים שנפגעים כלכלית מהמשבר שאליו נקלענו ומהתקנות שאנו מחויבים לקיימן. אנו שמחים וגאים לספר על הפניות הרבות שקיבלנו בנושא מחברי הסגל שהביעו רצון להירתם לטובת החברים שנפגעו, וזאת על מנת לצמצם את הפגיעה בהם למינימום האפשרי".

 

 

מהמכתב עולה כי העמותות של שלושת הסגלים הקימו חשבון נאמנות, ובמקביל בוחנת הנהלת האוניברסיטה את האפשרויות למימון החשבון באמצעות תרומה מתוך השכר או הגמלה של העובדים.

"התרומה תנוכה משכר הנטו, לאחר ניכוי מסים ותשלומי חובה על מנת שלא לפגוע בהפרשות הסוציאליות של העובדים התורמים", אמרו באוניברסיטה.

רובין: "מאז ומעולם חרתה אוניברסיטת חיפה על דגלה את הנושא החברתי, והקמת קרן הסולידריות היא עוד ביטוי לדאגה שלנו לכל קהילת האוניברסיטה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שמאי

    משום מה תמיד אתם רק מתייחסים לאוניברסיטה ומתעלמים לגמרי מהטכניון שיזם דבר דומה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר