אלכס אדלשטיין בפאב הדאנק (צילום: שי אילן)
אלכס אדלשטיין בפאב הדאנק (צילום: שי אילן)

שעת סגירה: פאב הדאנק נועל את שעריו

הפאב, שתרם רבות להתפתחות חיי הלילה בעיר התחתית ולתרבות האלכוהול, ייסגר בשל קשיים כלכליים. הבעלים אלכס אדלשטיין מפנה אצבע מאשימה ליחס לעסקים קטנים

פורסם בתאריך: 27.4.17 16:19

כ־19 שנה אחרי שנפתח ייסגר בשבוע הבא פאב הדאנק, הפועל במושבה הגרמנית. אירוע הסגירה של הפאב יתקיים ביום העצמאות מהשעה 14:00 ועד חצות. הפאב הוא אחד ממוסדות הבילוי החשובים של חיפה, והיה לו חלק משמעותי בתחיית חיי הלילה בעיר התחתית. הוא נודע בעיקר בשל איכות הבירה שנמזגה בו וההקפדה על חוקי המזיגה ועל הגינונים הקשורים לאלכוהול. רבים ראו בחוקי המקום, שקבעו למשל שאין מערבבים בירה או וויסקי, עניין שנוי במחלוקת. המקום גם נודע בהטרוגניות האוכלוסייה שבילתה בו. דאנק זכה כמה פעמים בפרס בר הבירה הטוב ביותר בצפון בתחרות שנערכה במסגרת תערוכת הבירה השנתית "Beers".

לדברי הבעלים אלכס אדלשטיין, הסיבה העיקרית לסגירה היא חובות: “כמו כל עסק קטן, המדינה אשמה יותר מכל גורם אחר. גורם אחר הוא חברת צ’רלטון שתובעת אותי על 100,000 שקל ללא הוכחת נזק. אלה הן שתי הסיבות העיקריות”.

לא חשבת למכור את המקום?

“מה שמעוות מבחינת היחס לעסקים קטנים הוא שברגע שאני סוגר את הדלת אני מרוויח סכום כסף יותר גדול מכפי שמישהו יהיה מוכן לשלם, וזאת בזכות הקיזוז של מס הכנסה, ביטוח לאומי וכדומה”.

ההרגשה קשה?

“יש שעות כאלה ושעות כאלה”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר