חולה קורונה מובהל לבית החולים (צילום: ביטחון הקריה הרפואית רמב"ם)
חולה קורונה מובהל לבית החולים (צילום: ביטחון הקריה הרפואית רמב"ם)

דאגה: חולה קורונה שהה בבית האבות נוף הגפן

חשש מאפשרות להתפרצות של נגיף קורונה בבית אבות בחיפה: משרד הבריאות פרסם כי חולה קורונה מאומת שהה ביום רביעי, 8 באפריל, בבית האבות נוף הגפן ברחוב הגפן בעיר. מנכ"ל בית האבות רמי איגרא: "הדיווח של משרד הבריאות הוא מוטעה. לא היה בנוף הגפן נכון לרגע זה אף חולה קורונה מאומת"

פורסם בתאריך: 11.4.20 19:56

במערכת הבריאות מביעים דאגה מאפשרות להתפרצות של נגיף קורונה בבית אבות בחיפה, וזאת לאחר שהיום (שבת) פרסם משרד הבריאות כי חולה קורונה מאומת שהה ביום רביעי, 8 באפריל, בבית האבות נוף הגפן ברחוב הגפן בעיר.

גורם בבית האבות מסר ל"כלבו – חיפה והקריות" כי הדיירים והעובדים עברו היום בדיקות לגילוי קורונה.

עד כה כ-30 מהנפטרים היו דיירים בבתי אבות, כאשר בית האבות שספג את הכמה הקשה ביותר הוא משען בבאר שבע ש-13 מדייריו נפטרו מקורונה. בבית האבות יוקרה ביבנאל נפטרו שבעה דיירים, וגם בבית האבות נופים בירושלים נרשמו כמה מקרי מוות מקורונה.

רמי איגרא, מנכ"ל רשת טנדר לאבינג קאר שנוף הגפן נמצא בבעלותה: "הדיווח של משרד הבריאות הוא מוטעה. לא היה בנוף הגפן נכון לרגע זה אף חולה קורונה מאומת. נוף הגפן לא מקבל חולים מבתי החולים אלא אם הם מגיעים עם בדיקת קורונה שלילית מיום קודם לכן. נוף הגפן מקבל חולים חדשים מהקהילה ושם אותם בבידוד לשבועיים לפני שהם מועברים למחלקות האשפוז".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

13 תגובות
  1. רמי איגרא

    הכתבה שיקרית. לא היה בבית האבות בנוף הגפן אף מאושפז שנמצא חיובי לקורונה. משרד הבריאות בודק את כל בתי האבות לקורונה. נוף הגפן לא מקבל לאשפוז אלא אם הוצגה בדיקה שלילית לקורונה. מאושפזים שמגיעים ללא בדיקה מבודדים לשבועיים ומטופלים בצוות נפרד. בבית האבות עבדה מטפלת שנמצאה חיובית לקורונה. 4 הדירים שבה טיפלה מטופלים בבידוד מלא.

  2. גרי

    בשום מקום בכתבה לא כתוב שמדובר במאושפז. מקרה קלאסי של "על ראש הגנב בוער הכובע"?

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מספיק אם הסיפורי כיסוי כמו כל הצוות שלך במקום

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    וזה שעשוה היום בדיקת קורונה לכל הדירים זה גם שקר ?

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נכון לא נכון בכלל לא צריך לקרות מראש דברים כאלה בבתי האבות.
    גם לאוכלסיה המבוגרת מגיעה לחיות ולא למות בגלל שמישהו במשרד הבריאות התרשל ומתרשל ולא נקט מהתחלה בצעדים כדי למנוע מקרים שהאנשים לא ימותו
    לא מגיע לאף אחד בכל גיל למות.
    מאחלת בשורות טובות ומקוה שבחיפה שומרים ודואגים לאוכלסיה שנמצאת בבתי האבות שלא נראה מקרים כמו שראינו לצערנו מבתי האבות.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ביבי. ימין. חלש. כשלון בהיערכות ומוכנות לחירום. מה היה קורה אם הייתה מלחמה ביולוגית?

  7. אנונימי

    אמא של חברה שלי כרגע בבידוד אחרי שמטפלת שטיפלה בה אובחנה כחולת קורונה אני לא מבינה איך כל הקומה לא נכנסים לבידוד שהרי העובדת שהתה וטיפלה במקום כל המשמרת מקווים שדיירי בית האבות לא נדבקו אבל ההכחשה שלא היה חולה קורונה במקום מלחיצה יש פה סיכוי לסיבוך כמו שקרה בבית אבות משען !! עצוב שככה מתנהלים איפה משרד הבריאות לא לומדים מטעויות

  8. שוש

    מעניין מאוד האם אלו אותם מנהלים ובעלים של מוסד שנסגר באור יהודה על התעללות מה קורה למשרד הבריאות שמחלק בתי אבות לעסקנים שמין הסתם כוח עבודה זול ולא בהכרח כוח עבודה מקצועי משאיר יותר כסף בארנק ! בתי אבות מלא בהורים של כולנו ששילמו ונתנו למדינה את מיטב כספם ובערוב ימהם הופכים להיות מוצר מדף שהעובדים בו מתחלפים כל הזמן, חסרי סבלנות, עצבנים. ומי שסובל מיזה אלו ההורים שלנו !! עם משכורת טיפה יותר טובה יכלו להעסיק עובדים טובים ונכונים יותר לטפל במבוגרים שכל שנשאר להם זה שמירה והשגחה נכונה

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    במרס לאבי שנכנס לבית אבות זה לא עשו בכרמל שום בדיקה לקורונה .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר