פעילות לאנשים עם מוגבלות (צילום: עמותת אקים חיפה)
פעילות לאנשים עם מוגבלות (צילום: עמותת אקים חיפה)

במקום יום התרמה: אקים מגייסת תרומות ברשת

לאחר ביטולו של יום ההתרמה בגלל משבר הקורונה, עמותת אקים חיפה יוצאת בקמפיין לגיוס תרומות אינטרנטי למימון טיפולים, לרכישת ציוד פרא רפואי, לקיום פעילויות פנאי, העשרה ורווחה, להפקת אירועים ולתמיכה במשפחות של אנשים עם מוגבלות

פורסם בתאריך: 19.4.20 13:33

עמותת אקים חיפה יוצאת בקמפיין לגיוס תרומות באמצעות האינטרנט למימון טיפולים, לרכישת ציוד פרא רפואי, לקיום פעילויות פנאי, העשרה ורווחה, להפקת אירועים ולתמיכה במשפחות נזקקות שאחד או יותר מבני המשפחה הם אנשים עם מוגבלות. גיוס התרומות באינטרנט יתקיים בשל ביטול יום ההתרמה שתוכנן להתקיים בחודש מרץ, בין השאר באמצעות דוכנים בקניונים, אך בוטל בשל משבר הקורונה.

עמותת אקים חיפה, אשר פועלת זה כ-70 שנה, מספקת שירותים בתחומי החינוך, התעסוקה, החברה והדיור לאנשים עם מוגבלות שכלית והתפתחותית בחיפה ובסביבה. העמותה אחראית על ניהול מערך דיור לכ-150 דיירים, מפעילה בית ספר לחינוך מיוחד, מנהלת מרכז יום לבוגרים ועוד. בעמותה מציינים כי בזכות גיוס התרומות יתאפשר קידום של פרויקטים תקשורתיים ואינטרנטיים שיחברו את הדיירים זה עם זה ועם משפחותיהם. לשם כך נפתח דף פייסבוק שבו מוזמן הציבור לתרום סכומים של 50, 100, 150, 250 ו-500 שקל או כל סכום אחר.

 

 

מנכ"לית עמותת אקים חיפה מיכל סגל: "לצערנו הגדול, יום ההתרמה נדחה, אך אנחנו לא ניתן לקורונה לשבור את רוחנו. הדיירים שלנו מתמודדים בצורה מדהימה עם הבדידות, עם השעמום ועם המרחק מההורים. כדי שההתמודדות תימשך בהצלחה אנחנו צריכים להמשיך ולספק להם פעילויות פנאי, הדרכות מרחוק ותמיכה רגשית, ואנחנו סומכים על הציבור בחיפה והצפון שיתגייס לסייע לנו. לתרומות שיתקבלו יש משמעות כפולה – הן מבטאות את החשיבות בהכרה ובקבלת האחר כחלק מסולידריות חברתית, ואת מתן הביטוי לקשת האנשים שקיימים בקרבנו".

המעוניינים לתרום יכולים לעשות זאת כאן.

 

מיכל סגל (צילום: עמותת אקים חיפה)

מיכל סגל (צילום: עמותת אקים חיפה)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר