ד"ר סער הראל (צילום: שושן מנולה)
ד"ר סער הראל (צילום: שושן מנולה)

"חזרה בטוחה ללימודים מחייבת התנהלות אחראית"

בעקבות החלטת הממשלה על חזרה מדורגת ללימודים ביום ראשון, במשרד החינוך במחוז חיפה נערכים לקליטתם של תלמידי גני הילדים וכיתות א'-ג'. מנהל המחוז ד"ר סער הראל: "אנו נערכים לפתיחה הדרגתית וזהירה של מוסדות החינוך בתחילת השבוע הבא"

פורסם בתאריך: 27.4.20 18:12

משרד החינוך במחוז חיפה החל בהערכות לקראת החזרה ללימודים ביום ראשון הקרוב, 3 במאי, לאחר הפסקה של קרוב לחודשיים בהוראת משרד הבריאות בשל המאבק בנגיף הקורונה.

החזרה ללימודים מתאפשרת לאחר שוועדת השרים לענייני קורונה אישרה היום (שני) את המתווה של משרד החינוך לחזרתם של גני הילדים וכיתות א'-ג' ללימודים. לפי הנחיות שקבעה הוועדה, החזרה תתבצע באופן הדרגתי ומבוקר, במתכונת מצומצמת ובהתאם להערכת מצב שתתקיים ביום שישי. יצוין כי תלמידי כיתות ד'-י"ב ימשיכו בינתיים ללמוד במתכונת של למידה מרחוק.

לאחר פרסום החלטתה של הוועדה אמר מנהל המחוז ד"ר סער הראל: "אנו נערכים כעת לפתיחה הדרגתית וזהירה של מוסדות החינוך בתחילת השבוע הבא. התוכנית של משרד החינוך לחזרה מדורגת למוסדות החינוך הוגשה לאישור ממשלה, וברור שחזרה בטוחה ללימודים במוסדות החינוך מחייבת התנהלות אחראית ושמירה על עקרונות בריאות. אני מאחל הצלחה לצוותי ההוראה, לתלמידים ולקהילת מוסדות החינוך".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר