משט של קהילת שייטי הכרמל (צילום: שייטי הכרמל)
משט של קהילת שייטי הכרמל (צילום: שייטי הכרמל)

משט הצדעה לכוחות הרפואה והביטחון

פורסם בתאריך: 30.4.20 12:30

קהילת שייטי הכרמל תערוך מחר (שישי) משט הצדעה לעובדי בתי החולים ומד"א ולכוחות הביטחון אשר עומדים בחזית המאבק בנגיף הקורונה. המשט ייצא ממעגן שביט בקישון ומעכו בשעה 10:00 בהשתתפותם של כ-120 כלי שיט של חברי הקהילה, אשר ישוטו בטור עורפי עד בת גלים ויחלפו על פני הקריה הרפואית רמב"ם. כלי השיט יניפו את דגלי ישראל ודגלים צהובים (דגל q) שסימנם בסימני הזיהוי הימיים הוא "ספינתי בריאה".

את המשט תוביל הספינה "פיורי" בפיקודם של הקומודור שלמה כהן ותא"ל במיל' שבתאי לוי בן ה-88. כאשר המשט יעבור מול רמב"ם יברך כהן את הצוותים הרפואיים בברכה שתועבר ברשת הרדיו ובמערכת ההגברה במנחת של בית החולים.

 

 

כהן: "המשתתפים הם שייטים בספינות מפרש וביכטות מכל סוגים, ואליהם יצטרפו כמה בני נוער. לצערנו, צופי הים ושייטי חיפה עדיין לא רשאים לצאת אל הים בגלל המגבלות שהטיל משרד החינוך על תנועות הנוער. על מנת לעמוד בהנחיות משרד הבריאות יהיו בכל כלי בין ארבעה לשישה שייטים בריחוק הנדרש ובמיגון הנכון. הספינות רובן ככולן הן פרטיות, והאנשים מגיעים למשט הצדעה מתוך הבנה והכרה שחשוב לתמוך כעת בכוחות הרפואה והביטחון. אנו, קהילת שייטי הכרמל אשר מייצגים את כל השייטים בצפון, נוביל את המשט החגיגי כדי להודות לכל הכוחות העומדים בימים אלו בחזית המערכה מול נגיף הקורונה. וכפי שנהוג לברך אצלנו – שנמשיך לראות את רמב"ם מהים ולא את הים מרמב"ם".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר